قیمت هر متر مربع نهضت ملی مسکن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: قیمت هر متر مربع واحد‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ میلیون و۷۰۰ هزار تومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا جعفری گفت: پیشنهاداتی را برای کاهش هزینه تولید مسکن از طریق مدیریت زنجیره‌ای تولید مصالح ساختمانی با کیفیت در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


بیشتر بخوانید


سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: تکلیف شرکت عمران برای نهضت ملی مسکن ۶۰۸ هزار و ۴۴۵ واحد بوده که مسافت ۱۵ هزار هکتاری برای این طرح در نظر گرفته شده است.

تاکنون ۴ هزار ۸۳۳ متقاضی تایید صلاحیت شدند که باید افتتاح حساب کنند و از این تعداد فقط ۱۱۱ نفر، ۴۰ میلیون تومان خود را تکمیل کرده‌اند.  ۳۸ هزار و ۸۷۸ مسکن مهر در شهر‌های جدید باقی مانده که برای اتمام آن‌ها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از طریق ایجاد ارزش افزوده و منابع داخلی برای آن‌ها اعتبار تامین خواهیم کرد.

همچنین در طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید ۶۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و تاکنون در سه هزار هکتار برای ۱۳۰ هزار واحد مسکن برنامه ریزی شده است. برای ساخت این واحد‌ها علاوه بر استفاده از ظرفیت سازندگان داخلی مذاکراتی نیز با سازندگان و شرکت‌های ساختمانی کشور چین و ترکیه صورت گرفته است.

پیش از این اعلام شده بود که واحد‌های مسکن ملی و نهضت ملی مسکن در قالب پروژه‌های جهش تولید ادغام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۳:۴۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
به بنده پیامک دادن و من مراجعه کردم 85 متر واحد ها هستن به من گفتن 300 میلیون وام 300 میلیون آورده است یعنی جمعا 600 میلیون تومان شما خودت تقسیم بر 85 متر کن میشه 7 میلیون و خورده چطور میگن متری 4میلیون و هفتصد هزار تومان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
پس قانون مالیات خانه های خالی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
این قیمتی که گذاشتیدوپیش قسط واریزی که زدیدمن مستاجرکه فقط یه ۳۰میلیون دارم انهم دست صاحبخانه‌است ودیگه هیچ پولی ندارم‌. این برنامه فقط برای بنگاهداران ودلالان خوبه که دارندبراش سر وکله میشکنندوباحقه ونیرنگ صاحبشان میشوندوالسلام دیگه عرضی ندارم
آخرین اخبار