پیوستن کاندلاس به کادرفنی تیم ملی فوتسال منتفی شد

خسوس کاندلاس با مسئولان کمیته فوتسال به توافق نرسید و از لیست گزینه‌های مربیگری تیم ملی خط خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان- وحید شمسایی بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد که به دنبال یک مربی اسپانیایی تمرین دهنده برای تیم ملی است. به همین دلیل این شایعه مطرح شد که قرار است کاندلاس دوباره به کادرفنی تیم ملی فوتسال بازگردد. کاندلاس که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان را بر عهده داشت، به دلیل کسب نتایج ضعیف از تیم ملی کنار گذاشته شد.

طبق پیگیری خبرنگار ما نام خسوس کاندلاس از لیست گزینه‌های مربیگری تیم ملی خط خورده  است. گویا او برای دستیاری شمسایی پیشنهاد هایی ارائه کرده که مورد موافقت سرمربی تیم ملی و کمیته فوتسال قرار نگرفته است.

کاندلاس در سال ۲۰۱۳ و پس‌ از علی صانعی هدایت تیم ملی فوتسال ایران را بر عهده گرفت. او در سال ۲۰۱۴ موفق شد به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا نایب قهرمان شود. همچنین او در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تیم ملی را به رده سوم جام جهانی کوچک رساند. او در آخرین سال حضورش در تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با ایران به مقام قهرمانی رقابت‌های داخل سالن آسیا دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


شمسایی در کادر فنی خود از شهاب سفال منش به عنوان بدنساز، مصطفی نظری به عنوان مربی دروازه بان‌ها و یک مربی اسپانیایی هم به عنوان تمرین دهنده استفاده خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان فروردین ماه سال آینده باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار