اقدام سریع پلیس ملایر مانع خودکشی زن جوان شد

فرمانده انتظامی ملایر از خودکشی نافرجام خانمی با اقدام فداکارانه مأموران کلانتری ۱۱ شهداء این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهر ملایر بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع در محل حاضر می‌شوند.

او گفت: با حضور گشت انتظامی در محل، فردی به ماموران مراجعه و اعلام می‌کند که با همسرش در منزل مشاجره داشته اند و او به قصد خودکشی از منزل خارج شده است که در هنگام رسیدگی به موضوع خانمی که خود را همسر فرد مذکور معرفی کرده نیز به ماموران مراجعه و علت مشاجره و درگیری با همسرش را اعتیاد وی بیان و پس از مشاجره مجدد با همسرش ناگهان به سمت پل عابر پیاده دویده و اقدام به پرتاب خود از روی پل می‌کند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در لحظه پرت شدن این خانم یکی از مأموران که بلافاصله به دنبال او در حال حرکت بود با عکس العمل بسیار سریع و فداکارانه و گرفتن پیراهن زن در حالی که از پل آویزان شده بود پس از تلاش زیاد سرانجام وی را نجات می‌دهد.

به گفته سرهنگ ساکی این فرد پس از انجام مشاوره‌های لازم و سیر مراحل قانونی به خانواده اش تحویل شد. 

او گفت: واحد‌های مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها فعال هستند و شهروندان در هنگام مواجهه با مشکلات خانوادگی، روحی و روانی می‌توانند به این واحد‌ها مراجعه و از کارشناسان مربوطه خدمات تخصصی دریافت تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری کنند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.