رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان؛

به وعده خود صادق هستیم/ یک‌هزار سری لوازم خانگی بین سیل‌زدگان کُنارک توزیع شد

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به وعده خود با مردم صادق هستیم گفت: در اقدامی فوری و جهادی، یکهزار سری لوازم خانگی بین سیل‌زدگان شهرستان کُنارک توزیع شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا راشکی  در حاشیه بازدید حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان از روند خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر کنارک و آیین تحویل لوازم خانگی به مردم این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بارش‌های شدید در مناطقی از جنوب استان و بویژه شهرستان کنارک که باعث آبگرفتگی منازل نیز شد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین و توزیع یکهزار سری لوازم خانگی را برای این عزیزان در دستور کار قرار داد.

وی گفت: این لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه تفلون و پتو بوده که طی مراسمی توزیع کالاها در شهرستان کنارک آغاز شده است.

راشکی ارزش ریالی این سری لوازم را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: برای شناسایی و توزیع لوازم خانگی با تلاش گروه‌های جهادی، شناسایی خانه به خانه انجام شده است.

"حسین مدرس خیایانی" استاندار سیستان و بلوچستان امروز از محل توزیع لوازم خانگی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و روند توزیع کالاهای اهدایی به خانوارهای آسیب دیده از سیل کنارک را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در محل توزیع لوازم خانگی که توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین و به مددجویان آسیب دیده از سیل کنارک اهدا می‌شد حضور یافت.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی طرح ساخت شناورهای صیادی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و تیم همراه در شهرستان کنارک آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان و تیم همراه در ادامه حضور در شهرستان کنارک از محله‌هایی که طی بارندگی‌های یک‌ماه گذشته شهرستان کنارک دچار آبگرفتگی شدید شده بودند بازدید کرد و روند کانال کشی و انتقال آب‌های سطحی را مورد بررسی قرار داد. وی همچنین از پروژه ایستگاه جمع آوری فاضلاب شهری کنارک بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.