اکران ۲۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری اکران ۲۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش خصوصی و سینماداران از ۱۵ تا ۲۲ بهمن خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی امروز در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره فیلم فجر امسال در ۲سالن از پردیس سینمایی مرکز خرید سیتی سنتر و یک سالن از پردیس سینمایی ساحل و یک سالن در سینما فلسطین اکران می‌شود.

یک سالن در پردیس سینمایی سیتی سنتر ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه پیش‌بینی‌شده است که می‌توانند به‌صورت رایگان ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ را تماشا کنند.

او گفت: در این دوره با توجه به شیوع مجدد کرونا و رعایت موازین بهداشتی، بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونا می‌توانیم بلیت‌فروشی داشته باشیم، اما تهیه بلیت آنلاین از سایت سینما تیکت، ایران تیکت، گیشه هفت خواهد بود و به‌هیچ‌وجه فروش بلیت ازگیشه امکان‌پذیر نیست.

۱۴ بهمن ساعت ۱۰ صبح با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان جشنواره در گلستان شهدا اصفهان با تجدید میثاق با شهدا، جشنواره آغاز می‌شود.

به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فروش بلیت با ۶۰درصد ظرفیت سینما‌ها پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام معتمدی همچنین از نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اصفهان هم‌زمان با هفتمین دوره جشنواره فیروزه با موضوعات هدایای فرهنگی، اسباب بازی، نوشت‌افزار، عروسک خبر داد و گفت:مهلت ثبت‌نام این جشنواره تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ است که از طریق مراجعه به‌به پایگاه اینترنتی جشنواره ارسال و داوری می‌شود.

در ادامه این نشست رضا دهقان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: امسال برای جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شده است که ۶ فیلم دیگر را با پیگیری بخش خصوصی و پردیس اکران خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.