معرفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

اسماعیل زینالی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - در مراسمی زینالی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین معرفی و از تلاش‌های اصغرکشتکار رئیس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال فعالیت‌های نمایشی و پر سروصدا نیست، بلکه به دنبال اقدامات سازنده و عملیاتی برای تبیین و نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: فعالیت صنعتی دانشگاه بسیار مهم است اگر هر کدام این موضوعات را نادیده بگیریم جامعه دچار آسیب می‌شود.

جهان بین افزود: باید مسئولان دانشگاه از مردم باشند ودر جامعه حضور داشته باشند و نبود مسئولان دانشگاه در جامعه یعنی در جا زدن و انجام فعالیت‌هایی که سودی برای مردم ندارد.

وی اضافه کرد: دانشگاه می‌تواند با تربیت نیرو‌های کارآمد برای ارتقاءصنعت و جامعه کمک کند.

حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم گفت: دربیانیه گام دوم انقلاب انتظار می‌رود دانشگاه‌ها رسالت خود را بیش از پیش انجام دهند.

وی افزود: وجود ۱۴ میلیون تحصیل کرده دارای آموزش عالی از تحولات انقلاب و دانشگاه است.

حبیبی عنوان کرد: دانشگاه‌ها باید ۲ ویژگی را برجسته‌تر کند؛ اول باید کارآفرین و دوم باید خودکفا باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین هم گفت: سیاست‌هایی در چند سال اخیر از لحاظ گزینش بومی دانشجو‌ها در کشور رقم خورده و پتانسیل خوبی از لحاظ نیروی انسانی در دانشگاه‌ها ایجاد شده است، برای حفظ این سرمایه‌ها نیازمند توسعه رشته‌های بین رشته‌ای، تسهیلات تکمیلی، آموزش‌های مهارتی و جذب دانشجویان خارجی و شرکت‌های دانش بنیان هستیم.

زینالی بیان کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه رونمایی شد و این سند نقشه راه است.

وی عنوان کرد: دانشگاه را سال گذشته با بودجه منفی بستیم، ولی به امید خدا برای سال مالی آینده بودجه را مثبت خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افزود: افزایش بهره وری از طریق سرمایه‌های دانشگاه، نهادینه کردن منشور اخلاقی، شبیه سازی دانشجویان علمی و فرهنگی در فضای مجازی و مسئولیت پذیری و پاسخ گو بودن به نیاز‌های جامعه از طریق آموزش بسیار مهم و جزو اهداف ما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار