تلاش جدی مسئولان بوشهر برای حل مشکل ته لنجی

استاندار بوشهر از تلاش جدی برای حل موضوع واردات کالای همراه ملوان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  احمد محمدی‌زاده گفت: هفت هزار فروشگاه در زمینه فروش اجناس ته‌لنجی فعالیت دارند و حمایت لازم را از این بخش باید داشته باشیم.

او در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی گناوه گفت: در حالی که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، در دهه فجر امسال  ۴۱۵ طرح عمرانی بزرگ و کوچک دولتی و ۵۵ طرح اقتصادی بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

به گفته استاندار بوشهر، امروز در شهرستان گناوه ۳۵ طرح با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و اجرای چند طرح نیز آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: بر حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تاکید داریم. سرعت واگذاری زمین و صدور پروانه سرعت گرفته است تا سرمایه‌گذاران بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

او گفت: افراد دارای سرمایه در شمال استان بوشهر فراوان هستند که انتظار داریم این سرمایه‌ها در حوزه تولید و اشتغال‌زایی به کارگیری شود.

استاندار بوشهر می‌گوید: استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم کشور برای توسعه گردشگری است و شرایط خوبی برای توسعه این بخش دارد و حمایت لازم را از این حوزه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده گفت: اگر شرایط کرونا پیش نیامده بود، پیش‌بینی می‌شد در نیمه دوم سال تا پایان فروردین ۱۴۰۱ دست‌ِکم ۱۲ میلیون گردشگر به استان بوشهر مسافرت کند که امید می‌رود با مهار پیک ششم کرونا زمینه مسافرت گردشگران به این استان فراهم شود.

او گفت: پیگیر مسیر گناوه - میشان، گناوه - گچساران و کمربندی گناوه هستیم و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها تکمیل شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.