سرپرست بیمارستان شهدای دهلران خبر داد؛

فعالیت ۱۰ پزشک متخصص در بیمارستان شهدای دهلران

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: هم اکنون ۱۰ پزشک متخصص در گرایش‌های مختلف در این بیمارستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - معصومه نیازی، گفت: بیمارستان شهدای دهلران در حال حاضر دارای ۲ متخصص داخلی، ۲ متخصص زنان و زایمان، ۲ متخصص بیهوشی، یک متخصص اعصاب و روان، یک متخصص جراحی عمومی، یک متخصص قلب و عروق و یک متخصص رادیولوژیست است.

او گفت: بیمارستان شهدای دهلران جزو سطح یک طبقه بندی بوده و در بیمارستان‌های سطح یک فقط متخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، داخلی و اطفال الزامی است، ولی در این بیمارستان در حال حاضر علاوه بر پزشکان فوق، متخصص رادیولوژی، قلب و عروق و اعصاب و روان نیز حضور دارند.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران به تعویض و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: تامین و راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز و خرید یک دستگاه استابلایزر برای دستگاه اکسیژن ساز از طریق رایزنی با شرکت‌های نفتی منطقه از دیگر اقدامات است.

نیازی گفت: تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش کووید از طریق رایزنی با دانشگاه بایپپ، ونتیلاتور، مانیتورینگ، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن، پمپ سرم، پمپ سرنگ، ECG، مانومتر از دیگر خدمات به بیماران کرونایی است.

او خریداری یک دستگاه دیالیز گمبرو مدل ak ۹۸ به ارزش ۶ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: جهت رفاه کارکنان قرارداد با بیمه ملت منعقد شده و بیمه مسئولیت بدنه و ثالث و غیره به صورت تمام اقساط و بدون پیش پرداخت انجام می‌دهد.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان و ۲ نفره شدن پزشکان اورژانس با شروع پیک ششم از دیگر اقدامات در راستای تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.