پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان به حوزه اشتغال

بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی خود را به حوزه تولید و اشتغال اختصاص داده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به تولید واشتغال در استان پرداخت می‌شود.

قزلباش گفت: ازابتدای امسال با راه اندازی ۷۰ طرح تولیدی برای بیش از دوهزار و۹۸۰ نفر در استان به صورت مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی در راستای حمایت از واحد‌های تعطیل و نیمه فعال استان گفت: با پرداخت هزار و ۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ۲۵ پروژه تولیدی در بخش‌های دام وطیور وکشتارگاه‌های صنعتی به چرخه تولید وفعالیت بازگشته اند.

مدیرعامل بانک کشاورزی به توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال ۱۵۱ میلیارد ریال هم برای راه اندازی واحد‌های گلخانه‌ای تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

قزلباش همچنین به ایجاد طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: تاکنون ده فقره املاک مازاد با پرداخت دو هزار و۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات، برای ایجاد ۳ هزار و۸۵ طرح به مناطق روستایی وعشایری پرداخت شده است.

وی گفت: ۳۵۰ فقره تسهیلات کم بهره به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال به جامعه عشایری کوچنده پرداخت شده است.

همچنین مدیرعامل بانک کشاورزی استان از پرداخت بیش از ۴هزار فقره تسهیلات کم بهره به متقاضیان گازکشی شهری منازل در شهر زاهدان خبرداد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار