رفع مشکل سیری در بروز رسانی نسخه ios۱۵.۴

اپل قصد دارد باگ سیری را در نسخه ios۱۵.۴ بر طرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در سال ۲۰۱۹، اپل قابلیتی را معرفی کرد تا کاربران  از اشتراک گذاری ضبط‌های سیری خود جلوگیری کنند.  اما هنوز  این مشکل برای مخاطبان اپل وجود دارد و حل نشده است.

به گزارش سایت 9to5mac؛ در نسخه‌های اولیه iOS ۱۵  به دلیل وجود باگ‌ها، ضبط مکالمات کاربران با سیری شنود و به اشتراک گذاشته می‌شد، حتی زمانی که کاربران گزینه اشتراک گذاری را غیر فعال می‌کردند. گفته شده پس از شکایت کاربران، این شرکت برای جلوگیری از مشکلات بیشتر، به‌طور مخفیانه اشتراک‌گذاری ضبط Siri را برای بسیاری از مخاطبان دارای iOS ۱۵.۲ غیرفعال کرده است.

براساس گزارش‌ها، با انتشار دومین بتا iOS ۱۵.۴ اپل گفت که این باگ برطرف شده است. به همین دلیل وقتی به iOS ۱۵.۴ به‌روزرسانی می‌شوید، سیستم دوباره از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید در اشتراک‌گذاری ضبط‌های Siri خود شرکت کنید یا نه. تمام ضبط‌هایی که به‌دلیل این باگ به‌طور نادرست به اشتراک گذاشته شده بودند، بلافاصله پس از شناسایی مشکل، از سرور‌های این شرکت حذف شدند.

رفع مشکل سیری

اپل گفت:"با به روز رسانی iOS ۱۵.۲، تنظیمات سیری را برای بسیاری از کاربران خاموش کردیم. این باگ به طور ناخواسته تنظیمات را برای بخش کوچکی از دستگاه‌ها فعال کرد. از زمان شناسایی اشکال، بررسی را متوقف کردیم و در حال حذف صدای دریافتی از همه دستگاه‌های آسیب‌دیده هستیم".
گفته شده، اپل از ضبط‌های افراد در حال تعامل با سیری استفاده می‌کند تا این ویژگی را بهبود بخشد. می‌توانید با رفتن به تنظیمات > حریم خصوصی > تجزیه و تحلیل و بهبودها، گزینه اشتراک‌گذاری ضبط‌های Siri را با اپل در هر زمان فعال یا غیرفعال کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار