وینگو بال پرواز شاهین خواهد شد؟

وینگو بگوویچ امروز برای گرفتن سکان هدایت شاهین شهرداری وارد بوشهر شد و هواداران این تیم که امیدوار به حضورش هستند، به گرمی از او استقبال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- بگوویچ که حالا باید به جای مهدی قنبری روی نیمکت شاهین شهرداری بوشهر بنشیند می‌گوید که تلاش می‌کند این تیم در لیگ دسته یک فوتبال بماند.

او به فارسی به هواداران شاهین که برای استقبالش در محوطه فرودگاه شهدای بوشهر جمع شده بودند، گفت: باید همه یکدست شویم و تلاش کنیم که شاهین در لیگ یک بماند. البته کار دشواری است.

این سرمربی کروات حتی گفت: سال آینده تلاش کنیم که تیم به لیگ برتر صعود کند.

معصومی حامی مالی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم گفت: بوشهر و خوزستان فوتبال‌خیز هستند و نسل فوتبال حرفه‌ای ما از این دو استان است.

او می‌گوید: انتظار نداشتیم که به این گرمی از ما استقبال شود، با قدرت تلاش می‌کنیم که شاهین را در جایگاه اصلی‌اش که در لیگ برتر و رتبه تک رقمی است، برسانیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم گفت که حامی مالی به‌خاطر مردم و به‌خاطر بوشهر حمایت از شاهین را قبول کرده است، پس همه باید در کنار او باشیم که برنامه‌های مد نظرش در شاهین پیاده شود تا ضمن تثبیت و بقای در لیگ یک در فصل آینده تیم را برای صعود به لیگ برتر ببندیم.

محمد رحمان سالاری گفت: همه حمایت کنند و سنگ اندازی نشود که این راه با قدرت و دلگرمی بیشتر ادامه یابد.

شاهین شهرداری بوشهر با ۸ امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ یک است و هواداران شاهین امیدوارند وینگو بال پرواز این تیم شود.

این تیم ۲ اسفند در شیراز مهمان قشقایی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.