پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

حجت الاسلام والمسلمین نوری و محمد رضا حسین نژاد با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و انقلابی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  متن پیام بدین شرح است: ۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخداد‌های تاریخی ملت بزرگ ایران است که این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.

مردم شریف و بابصیرت ایران در گذشته دستخوش تغییراتی، چون ناعدالتی در زندگی خود بودند به طوری که توده‌ای از تاریکی بر تمام زندگی آنان سیطره انداخته بود، مدیرانی بر مسند قدرت نشسته بودند که تفکرات غرب زده آن‌ها، موجبات دور شدن مردم را از اسلام و دین فراهم می‌کرد، اما با هدایت‌های درست و به موقع بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) اندیشه‌های پاک و دین مداری بر تمام این دسیسه‌ها و توطئه‌ها غالب شد و مردم طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

اکنون که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم دیگر هیچ نوع دسیسه یا خصومتی نمی‌تواند این درخت تنومند با ریشه‌های قوی آن را به دست حوادث بسپارد بلکه سرفرازتر از همیشه از مسیر تمام تهدیدات خارجی عبور می‌کنیم و در این راه تنها رمز موفقیت ما حضور همیشگی و در صحنه مردم است که با عزم خود اراده‌ای آهنین را به رخ جهانیان کشیده اند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

اینجانبان فرارسیدن ۲۲ بهمن این روز تاریخی و معجزه الهی را به تمام اقشار مردم عزیز استان خراسان شمالی تبریک عرض کرده و امید است که همواره در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم و همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.