رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

مردم باید دسترسی آسان به اورژانس داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مردم باید دسترسی آسان، ارزان و منطقی به همه اورژانس‌ها داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - شاهین شیرانی گفت: اعتبار طرح‌های بهداشتی از ناحیه اعتبارات طرح تحول سلامت می‌باشد و مرکز توانبخشی شهید سلیمانی توسط ناحیه مقاومت بسیج تجهیز و آماده ارائه خدمت به معلولین شهرستان سمیرم است.

این طرح‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای مهرگرد در بخش وردشت در زمینی به مساحت ۴۸۵ متر در دوطبقه، ساختمان شبکه بهداشت و درمان سمیرم در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع در سه‌طبقه و مرکز توانبخشی شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج می‌باشد.

سه طرح خدماتی، درمانی و بهداشتی در سمیرم بااعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید و در مرکز توانبخشی شهید سلیمانی تمامی خدمات توان‌بخشی به معلولین ارائه می‌شود و در مرکز جامع سلامت روستای مهرگرد بخش وردشت تمامی ۵۰ روستای این بخش می‌توانند از خدمات شبانه‌روزی این مرکز استفاده کنند.

شیرانی به رویکرد دولت سیزدهم در رسیدگی به مناطق محروم اشاره کردو گفت: اختصاص امکانات و نیروی انسانی نیز با همین رویکرد دنبال می‌شود و مردم باید دسترسی آسان، ارزان و منطقی به همه اورژانس‌ها داشته باشند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سمیرم در انجام واکسیناسیون همواره جزو سه شهرستان نخست استان بوده و تقویت اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی نیز از دیگر اولویت‌های ورزات بهداشت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.