اشراف کامل انتظامی و مرزبانی بر تحرکات اشرار و عناصر قاچاق مواد مخدر

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه انتظامی و مرزبانی با اشرافیت کامل، فعالیت اشرار و عناصر قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور را رصد و قاطعانه با هر گونه تحرک برخورد می‌کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردارحسین اشتری  در نشست مشترک فرماندهان و معاونان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، از تلاش‌های شبانه روزی همکاران انتظامی در سیستان و بلوچستان و اقصی نقاط شهرستان‌های شمال و جنوب استان و همچنین حضور مقتدرانه مرزداران در مرز‌های پهناور جنوب شرق کشور، قدردانی کرد.

او  به تلاش همه جانبه تکاوران انتظامی و مرزداران در حفظ و حراست از مرزها گفت: کارکنان انتظامی و مرزداران با حضور فعال و مقتدرانه در سراسر کشور و مرز‌های پهناور ایران اسلامی به ویژه در جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان با اشرافیت کامل فعالیت اشرار و عناصر قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور را رصد و قاطعانه با هر گونه تحرک آنان برخورد می‌کنند.

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور  با وجود تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب در نا امن ساختن مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بحمدلله با هوشمندی و هوشیاری که اکنون پلیس و مرزداران بیش از پیش دارند تمام نقشه‌های آنان نقش برآب شده است که این اقدامات چیزی جز زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی نیست.

سردار اشتری به جان فشانی‌های کارکنان انتظامی و مرزداران در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تقدیم شهدای مدافع امنیت به این انقلاب کبیر و ارزشمند، گفت: امروز با تمامی کمبود‌های موجود خوشبحتانه مرز‌های ما در وضعیت امنیتی مطلوب و خوبی قرار دارند که امیدواریم بتوانیم در ادامه با رفع تمام کاستی‌ها و تقویت تجهیزات و امکانات بیش از پیش در خدمت این مردم که به حق شایسته بهترین خدمات هستند، باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار