مثبت شدن ۶۰ درصد تست بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی آبادان گفت: آمار شناسایی بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان سیر صعودی دارد و ۶۰ درصد نمونه‌های گرفته شده مثبت تشخیص داده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  آقای شکراله سلمان زاده در نشست ستاد کرونا جنوب غرب استان با اشاره به سرایت پذیری سریع این بیماری در منطقه از مراجعه نکردن خانواده‌ها و همراهان بیماران کرونایی رای نمونه گیری خبر داد.

سلمان زاده با اعلام استقبال ناکافی شهروندان منطقه از واکسیناسیون کمترین میزان تزریق واکسن را مربوط به شادگان با دریافت سه درصدی دز سوم دانست.

پلمب، عاقبت عادی انگاری کرونا در تالار‌ها

نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر در این نشست گفت: ۱۵ هزار واکسن تاخیری در سطح شهرستان وجود دارد و برای توجیه سازی مردم در تزریق به موقع دز سوم واکسن کار فرهنگی و ادامه طرح محله محور به ویژه در روستا‌ها نیاز است.

او از شبکه بهداشت خرمشهر خواست نظارت بیشتری را درخصوص تالار‌های سطح شهر انجام دهند و درصورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی نسبت به پلمب آن‌ها اقدام کنند.

تاکید بر لزوم اجرای صحیح طرح شهید سلیمانی

احسان عباس پور، فرماندار ویژه آبادان هم در این نشست از اجرای نامطلوب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان و اهمیت اجرای صحیح آن در کاهش انتشار بیماری کرونا به ویژه در نزدیکی سال جدید خبر داد

به گفته او سخت گیری‌های کرونایی در ادارات آبادان بیشتر می‌شود.

امکانات دانشگاه علوم پزشکی آبادان در شادگان بیشتر شود

امید صبری پور، فرماندار شادگان گفت: برای اینکه جهش خوبی در امر بهداشت و سلامت شادگان رخ دهد نیاز است ظرفیت و امکانات دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیشتر شود.

او ارائه آمار استانی نسبت به شادگان را عاملی برای آسیب رسیدن به سلامت روحیه مردم شادگان دانست.

صبری پور از حضور یک هزار و ۸۵۰ گردشگر در تالاب شادگان به مدت ۲ روز خبر داد و گفت: از آنجا که بیشتر مردم این شهرستان کشاورز هستند دسترسی به آن‌ها برای اقناع آن‌ها در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون سخت است.

تعداد مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان تاکنون ۳۷۵ هزار و ۷۰۳ نفر بوده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.