بنیاد علوی در بخش فیروزآباد محرومیت زدایی می کند

فرماندار کرمانشاه گفت: بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان باهدف محرومیت زدایی و کمک به حل مشکلات مردم مناطق محروم اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش فیروزآباد از توابع این شهرستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل الله رنجبر گفت : محرومیت زدایی بخش فیروزآباد براساس انعقاد تفاهم نامه بین استانداری کرمانشاه، فرمانداری کرمانشاه و بنیاد علوی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی صورت می‌گیرد.

به گفته فرماندار کرمانشاه در راستای اجرای این تفاهمنامه «پرویز فتاح» رییس بنیاد مستضعفان به همراه معاونین و جمعی از مسئولان بنیاد علوی دیروز به منطقه فیروزآباد سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و بخشدار فیروزآباد گزارشی از کمبود‌ها و مشکلات این بخش را ارائه کرد.

بنیاد علوی که از سال ۹۹ پروژه‌های محرومیت زدایی را در بخش فیروزآباد شروع کرده است، این بخش بدلیل وسعت زیاد و دارا بودن ۲۲۰ روستا محرومیت‌هایی دارد براساس تاکیدات استاندار از بنیاد مستضعفان درخواست کردیم در زمینه احداث راه روستایی، آبرسانی و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی عنایت ویژه به این منطقه داشته باشد که مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده بنیاد علوی در استان کرمانشاه گفت: نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، خدماتی، اقتصادی و فرهنگی تاکنون در بخش فیروزآباد اجرا شده است.

حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» با قدردانی از تلاش صورت گرفته، مردم بخش فیروزآباد را مردمی با اصالت با فرهنگ و مذهبی دانست و با توجه به نقش مردم در پاسداری از نظام مقدس اسلامی گفت: علاوه بر پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرا، ۲۰ میلیارد تومان هم برای در قالب وام ضروری و اشتغالزایی، ۲۰۰ سری جهیزیه برای زوجین نیازمند و ۲ هزار بسته حمایتی نیز برای مردم این بخش در نظر گرفته شده است.

تکمیل پروژه آبرسانی به ۲۱ روستا به صورت مشارکتی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و اعزام تیم کارشناسی به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح‌های اقتصادی در این منطقه و بررسی احداث مرکز جامع سلامت در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی و کمک به مبلمان شهری برای شهر هلشی و اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی به تمام مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در بخش فیروزآباد مورد تاکید است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.