۳۰ میلیارد تومان بخشودگی جرایم کارآفرینان انجام شده است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ۳۰ میلیارد تومان بخشودگی جرایم برای کارآفرینان اعمال شده و بخش عظیمی از بدهی‌ها نیز تقسیط شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - افشین شیرزاده گفت: ما تعامل خوبی را با کارآفرینان و سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در سطح استان داریم و تلاش بر این است تا با همسویی و همراهی بیشتر در کنار بخشودگی جرایم تقسیط بدهی انجام شده تا دغدغه فعالان این حوزه از بابت پوشش بیمه‌ای رفع شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از راه اندازی سومین شعبه تأمین اجتماعی در محلات سیزده گانه اردبیل خبر داد و گفت: از اوایل سال آینده این شعبه با تیپ ممتاز در اردبیل فعالیت خواهد کرد تا سرعت ارائه خدمات افزایش یافته و کاهش بار مراجعات را در شعبه یک شاهد باشیم.

او با قدردانی از همراهی و همسویی خوب کارفرمایان در پرداخت حق بیمه کارگران در موعد مقرر می گوید: بیش از ۹۰ درصد صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در استان با پرداخت به موقع حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی را در ارائه خدمات بهتر کمک و یاری می‌کنند.

به گفته شیرزاد، سازمان تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه‌ای اقشار مختلف سعی کرده تا به تعهدات خود عمل کند که نمونه آن بیمه قالیبافان، کارگران ساختمانی، رانندگان و گروه‌های دیگر جامعه است که گاه به صورت ارزان قیمت این پوشش بیمه‌ای انجام شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از اجرای قانون جدید پوشش بیمه فراگیر خانوار ایرانی خبر داد و گفت: با پرداخت کمترین مبلغ خانواده‌هایی که تاکنون از مزایای بیمه بهره مند نشده اند می‌توانند در این طرح از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت این بیمه بهره مند شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.