جریمه کشتارگاه متخلف به علت گرانفروشی در فارس/ضبط محموله سیگار قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۴ میلیارد ریالی کشتارگاه متخلف در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بر اساس گزارش بازرسان سازمان صمت استان در خصوص تخلف یک کشتارگاه مرغ، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

غلامرضا سالاری گفت: طبق تحقیقات انجام شده این کشتارگاه در عرضه مرغ گرم به بازار مرتکب گرانفروشی شده و بیش از نرخ مصوب اقدام به فروش مرغ کرده بود.

او با اشاره به احضار متصدی این کشتارگاه به تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به دفاعیات بلاوجه این فرد و محرز شدن تخلف، حکم به جریمه ۴ میلیارد ریالی کشتارگاه صادر شد.

ضبط محموله سیگار قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی

سالاری گفت: محموله مکشوفه از یک دستگاه خودروی پژو در محور لار به جهرم کشف شد که با بازداشت راننده آن، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لار تشکیل شد.

سالاری گفت: راننده خودرو طی بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که محموله خود را از بندر عسلویه خریداری کرده و با علم و اطلاع از قاچاق بودن آن، قصد انتقال سیگار‌ها به شیراز داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با توجه به اعتراف متهم، گزارش مامورین و ارزش محموله مکشوفه، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط سیگار‌های مکشوفه و جریمه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی وی صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.