مدارس کرمانشاه این هفته غیرحضوری است

مدارس شهری شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان کرمانشاه، تا پایان هفته آینده غیرحضوری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان، از فردا (شنبه، ۳۰بهمن) تا پایان هفته آینده در شهرستان‌های در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری و کلاس‌های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته به شکل غیرحضوری و در بستر فضای مجازی "شبکه شاد" برگزار خواهد شد.

یزدان پناه گفت : در شهرستان‌های در وضعیت زرد کرونایی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری است و در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند، با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیرحضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزارخواهد شد. دانش آموزان مبتلا می‌توانند در فضای مجازی حضور داشته باشند.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در این ایام، جهت پاسخگویی به دانش آموزان، اولیا و ارباب رجوع در روز‌های هفته در مدارس الزامی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.