استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری اراده مهم دولت

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رویکرد و اراده مهم دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - عابدین خرم در کلیبر گفت: آبادانی مناطق مرزی پرچم سربلندی کشور است و با تکمیل زیرساخت‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواهیم توانست از ظرفیت عظیم بخش خصوصی در عمران این شهرستان‌ها و اشتغال‌زایی برای اهالی بهره ببریم.

با توجه به وضع نامناسب راه‌های روستایی شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند امیدواریم با پیگیری‌های لازم، میزان برخورداری این شهرستان‌ها از جاده‌های اصلی و فرعی ایمن و راه‌های روستایی مناسب به متوسط استانی و ملی برسد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، ضمن بازدید از مجموعه نفلین‌سینیت و واحد‌های تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی یوزبند در آیین آغازین طرح عمرانی گردنه الم‌جی شرکت کرد.

وی در جریان بازدید از مجموعه صنایع معدنی نفلین‌سینیت کلیبر، ضمن بررسی روند استخراج، استحصال و فرآوری این ماده معدنی پرارزش، بر به‌کارگیری نیرو‌های بومی، رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و پیگیری طرح‌های توسعه‌ای این صنعت معدنی در شهرستان‌های سراب و کلیبر تاکید کرد.

وی از دو واحد تولیدی در ناحیه صنعتی یوزبند کلیبرهم بازدید و دستور آغاز مراحل آماده‌سازی و احداث زیرساخت‌های شهرک صنعتی این شهرستان به وسعت ۴۲ هکتار را صادر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار