رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

استقرار روحانی در کلانتری ها در راستای تربیت پلیس انقلابی است

استقرار روحانی در کلانتری ها به عنوان مشاور مذهبی عقیدتی برای کارکنان و مردم از اقدامات موثر در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رضایت مقام معظم رهبری از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه های مختلف به ویژه خدمت به مردم و تامین امنیت پایدار بزرگترین سرمایه انتظامی است. استقرار روحانی در کلانتری ها به عنوان مشاور مذهبی عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره ای به کارکنان و عموم مردم عزیز یکی از اقدامات موثر در راستای تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم است. 

در ادامه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اقدامات و برنامه های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسؤولین و کارکنان انتظامی حکایت دارد و نوعی مصونیت بخشی برای ناجا بلکه نظام اسلامی دارد.

به گفته آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مانع زدایی در جهت انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه های انقلابی و عقیدتی است. باید برنامه ها را طوری طراحی و تنظیم کنید تا موانع را برطرف کنید و فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت های جامعه دینی و اسلامی ما آماده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۰۷:۰۸ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
با سلام
بنده خودم روحانی کلانتری هستم، به نظر حقیر خیلی طرح مزخرفی هست با این حد از حمایت.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
شاید گفته شود این کار برای فرهنگی کردن محیط کلانتری است. اما مگر رییس کلانتری و سربازان و مأموران، پیش تر یا حین خدمت، تحت آموزش های مستمر عقیدتی قرار نگرفته‌اند و نیستند؟ آن آموزش‌ها در آن ها درونی و نهادینه نشده و حالا یکی قاعدتا با سن و تجربۀ کمتر و به صرف گذراندن دروس حوزوی باید از بیرون هدایت کند؟ احتمالا گفته می شود در پادگان‌ها هم مستقرند و در امور نظامی دخالت ندارند. پادگان، محیطی بسته و بزرگ است بدون ارتباط با آحاد مردم. کلانتری اما محیطی کوچک و باز است. در پادگان وقت آزاد زیاد است و می توان برای فرمانده و کادر و وظیفه ها کلاس و دوره گذاشت. در کلانتری اما از بام تا شام با انواع ارباب رجوع سر و کار دارند. پادگان اما محیطی آموزشی است و همه در اختیارند. حال آن که کلانتری، آموزشی نیست.و.....
Iran (Islamic Republic of)
مبعث
۲۱:۲۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
در جای نظامی بدون جایگاه نظامی چطور می شود کار کرد.خود شما چون ریس هستید می توانید اینطور بفرمایید ونیروهای تحت امر شما انجتم می دهند.
سردار دلها خودش اول در طرح ها ومیدان حضور می یافت بعد نیروهای تحت امرش می گفت بیایند ولی مسوین عقیدتی نیروی جدید بدون تجربه وخام را در الوده ترین فضای که بدحجاب ها وسارق ها و......می ایند می فرستند وخودشان از پشت میزها فقط دستور جهاد وتقوی می دهند واین منافات دارد با آرمان های الهی واسلامی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
باتشکر .بهتر نیست که واقع بینانه ودقیق نظریابی درمورد این طرح از خود روحانیون وکلانتری ها پرسید که این طرح که نزدیک دو سال درحال اجرا است موثر بوده است ویا چگونه است ؟
Iran (Islamic Republic of)
بیان حق
۰۵:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
بهتره دراین رابطه نظر خود روحانیون طرح راهم بدون شناسایی آن ها بررسی ومورد توجه قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
صلوات
۱۶:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
باید این طرح ابتکاری وجدید بیشتر کارشناسی شود تا بیشتر موثر باشد وبعدازمدتی این طرح کنار نرود.
مشکلات بررسی وانتقادها با منطق شنیده شود واستعداد یابی هم بشود چرا که همه روحانی یه جور نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
پلیس انقلابی فکر انقلابی میخواد
آخرین اخبار