واحد‌های صنعتی کردستان به هزار و ۲۰۰ واحد افزایش خواهد یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: تا دوسال آینده واحد‌های صنعتی استان از یک هزار به هزار و دویست واحد افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - احمد خسروی از اجرای طرح‌های اشتغالزایی در شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد و گفت: ۲۰۰ قرارداد جدید در شهرک سرنجیانه سنندج منعقد شده و یقیناً در سال آینده مرکزی برای ایجاد شغل و کارآفرینی ایجاد خواهد شد.

او با اشاره به وجود ۶۳۰ طرح و واگذاری زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: این شرکت از زمان تأسیس  ۷۰ هزار و ۴۵۰ قرارداد و واگذاری زمین در استان داشته که از این تعداد ۶۲۵ طرح آن در دو سال اخیر اجرا شده که این به معنای استقبال و امیدآفرینی برای جوانان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با ذکر اینکه تا دوسال آینده واحد‌های صنعتی استان از هزار به ۱۲۰۰ واحد افزایش خواهد یافت، می گوید: همه زمین‌های این شرکت تا سال ۹۷ تعیین تکلیف شده و پرونده سایر زمین‌ها نیز در حال بررسی است.

او به نحوه واگذاری زمین به متقاضیان شهرک‌های صنعتی پرداخت و گفت: هر تولیدکننده یا افرادی که دارای مجوز واحد تولیدی هستند، می‌توانند برای زمین با رعایت قوانین و قیمت کارشناسی اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.