انجمن سینمای جوانان ملایر میزبان هفته فیلم و عکس

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر از برگزاری هفته فیلم و عکس در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-امید وفایی گفت: هفته فیلم و عکس ملایر از چهارم تا هشتم اسفند به مدت چهار روز با حضور هنرمندان در این شهرستان برگزار می‌شود.

هفته فیلم و عکس به منظور فرهنگ‌سازی در این حوزه از سوی انجمن سینمای جوانان کشور برنامه‌ریزی شده است.

او گفت: به همین دلیل هفته فیلم و عکس ملایر از امروز تا یکشنبه هفته آینده با نمایش فیلم و برپایی نمایشگاه عکس، وُرک شاپ‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در جهت ایجاد فضایی فرهنگی و هنری در شهر و تبادل‌نظر هنرمندان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر گفت: فراخوان عکس از بهمن داده شد که ۳۰۰ عکس از ۳۰ هنرمند عکاس به دبیرخانه ارسال شد که از سوی هیات انتخاب، ۴۰ عکس با موضوع آزاد از ۱۵ عکاس برای برپایی نمایشگاه عکس در این هفته برگزیده شدند.

وفایی گفت: اعضای هیات انتخاب از حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری و ظرفیت‌های این شهرستان انتخاب شدند.

 "ناصر صارمی" نویسنده، "مهدی اسدی" نقاش، "شبیر ترابی" گرافیست، "میثم عبدلی" عکاس و "محسن حسینی‌تبار" عکاس از اعضای هیات انتخاب هستند.

او گفت: در بخش فیلم نیز حدود ۴۰ فیلم از فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی تهران و تولیدات انجمن سینمای جوانان ملایر همزمان با هفته فیلم و عکس ملایر، در سالن نمایش انجمن سینمای جوانان شهر به نمایش درمی‌آید.

به گفته رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر، نمایشگاه عکس در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر از ساعت ۹ صبح تا ۱۴  و نمایش فیلم در سالن نمایش سینمای جوانان ملایر از ساعت ۱۵  تا ۱۸ آماده بازدید علاقه‌مندان به صورت آزاد و رایگان است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.