پوتین سربازی جایگزین استوک ورزشی +فیلم

هیاهوی چند هفته‌ای آبی‌ها برای چند هفته تعویق سربازی مرادمند و یزدانی نتیجه نداد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مرادمند بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران متولد ۱ تیر ۱۳۷۲ است، او از جمله بازیکنانی است که به اردوی تیم ملی دعوت شده بود. مرادمند در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ مشمول خدمت بوده و با توجه به فرصت شش ماهه این بازیکن، او تا تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ می‌توانست برای تیم فوتبال استقلال بازی کند. آیا حضور او در بازی‌های بعد از این تاریخ غیر قانونی بوده است؟

قانون اجازه می‌دهد بازیکنان لیگ برتری مشمول، تا ۶ ماه پس از رسیدن به ۲۸ سالگی، خود را به نظام وظیفه معرفی کنند و با توجه به پایان فرصت۶ ماهه، مرادمند دیگر نمی‌تواند به تیم ملی دعوت شود و باید به خدمت سربازی برود.

سیاوش یزدانی مدافع ملی پوش استقلال تهران متولد ۸ اسفند ۱۳۶۹، در آستانه ورود به ۳۱ سالگی است. او باید حدود یک سال قبل برای انجام خدمت مقدس سربازی، خود را به سازمان نظام وظیفه معرفی می‌کرد.

هیاهوی چند هفته‌ای آبی‌ها برای چند هفته تعویق سربازی مرادمند و یزدانی نتیجه نداد تا این ۲ بازیکن برای گذراندن دوره آموزشی راهی پادگان شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
بایدهمه به سن قانونی برسند برن سربازی چه گدا چه شاه خداکنه بچه های اقازاده هم مثل بقیه بچه های ملت ایران دولت ونظام وظیفه بتونه بفرستشون سربازی هرچندکه پارتی بازی تونظام جمهوری اسلامی همیشه بوده وهست
Iran (Islamic Republic of)
‌‌‌‌‌‌‌.....
۱۳:۴۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سیاوش وارد ۳۰ سال میشه نه ۳۱ ساااال
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۰:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
تو مدارک ثبت نامش برای آزمون دکترا ثبت شده متولد 69 ؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد مختاری
۱۱:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
یکسان نیست
بچه های جانبازان براچی باید معاف بشن
بخدا یکسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۰۰:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
کسی که برای حفظ امنیت من و تو رفته تو دل خطر حالا جانباز شده و هزار تا مشکل داره بعد پسرشو که میتونه کمکش کنه بفرستیم سربازی اینم مثل کفالت باید معاف بشه عین عدالته
آخرین اخبار