آیا مایکروسافت برای عرضه ویندوز ۱۲ عجله دارد؟

برخی شایعات ادعا می‌کنند که مایکروسافت در سال ۲۰۲۵ به مناسبت چهلمین سالگرد ویندوز، نسخه جدید آن را ارائه خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته گذشته شایعه‌ای مبنی بر اینکه مایکروسافت در حال کار روی ویندوز ۱۲ است، منتشر شد.

به گزارش techradar، در حالی که ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۵ از بین می‌رود و ویندوز ۱۱ هم اکنون در راه دریافت اولین به روز رسانی‌های بزرگ خود در قالب Sun Valley ۲ در اواخر سال جاری است، ممکن است خیلی زود باشد که به ویندوز بعدی مایکروسافت فکر کنیم. اما اعداد در محصولات مهم هستند و با نزدیک شدن گوگل کروم به نسخه ۱۰۰، مایکروسافت ممکن است احساس کند در مقایسه با تلاش‌ دیگر شرکت‌ها مانند اپل و سامسونگ برای نام‌گذاری نسخه بعد در سال‌های آینده یک بازنده باشد.

میکروسافت و ویندوز ۱۲

هر بار که شایعاتی در مورد نسخه آتی از آفیس، iOS یا macOS می‌شنویم، معمولاً یک عدد ضمیمه می‌شود. روش مایکروسافت به‌ روز رسانی‌های ماهانه یا سالانه است.  دیدن یک به‌ روز رسانی با نام «به‌ روز رسانی فوریه ۲۰۲۲ برای ویندوز ۱۱»، کاربران را هیجان‌زده نمی‌کند. این به روز رسانی‌ها جزئی هستند و باعث نمی‌شود که کاربران فکر کنند بعد از آن چه می‌شود و به نظر این دست به روز رسانی‌ها کسل‌کننده هستند. این در حالی است که ارائه نسخه‌های ویندوز همراه با تغییرات کلی و بسیار جذاب است.

شماره گذاری اپل روی سیستم عامل ها

برای سال‌ها، اپل شماره‌گذاری نسخه‌های macOS را در نام قدیمی‌تر خود - Mac OS X گنجانده بود. سپس به نشانه ها، چیزی مانند .۱ اضافه شد. این مورد بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ مطرح بود و اکنون شاهد جهش از macOS ۱۱ به macOS ۱۲ در سال گذشته بوده‌ایم. شایعه شده که نام نسخه بعدی macOS ۱۳ خواهد بود. همین امر در مورد تلفن‌های هوشمند گلکسی سامسونگ نیز صدق می‌کند، جایی که مدل‌ها از گلکسی S۱۰ در سال ۲۰۱۹ به S۲۰ در سال ۲۰۲۰ رسیدند، در حالی که S۲۲ به تازگی عرضه شده است.

ویندوز ۱۲

باید توجه کرد که در  سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱، تنها نسخه ویندوز، ویندوز ۱۰ بود. ویندوز ۱۲ برای سیستم‌ عامل‌ها نسل بعدی یک اتفاق خاص به نظر می‌رسد، مخصوصاً وقتی در نظر بگیرید که به چهلمین سالگرد ویندوز در نوامبر ۲۰۲۵ نزدیک می‌شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار