سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کارانه ۸ ماه مدافعان سلامت کرمانشاه پرداخت نشده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از اینکه کارانه هشت ماه مدافعان سلامت کرمانشاه پرداخت نشده است؛ ابراز تاسف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- قباد محمدی گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در استان کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده که برای اجرای آن تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

 در حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برنامه‌هایی به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات در نظر گرفته شده است؛ طبق منویات مقام معظم رهبری که به فرسودگی شبکه‌های بهداشتی و تاکید بر بازسازی آن‌ها داشته‌اند به عنوان یک ظرفیت مطلوب در استان برای نوسازی و بهبود وضعیت شبکه‌های بهداشتی در تمام نقاط استان اقدام خواهیم کرد.

یکی دیگر از اهداف موجود در شبکه‌های بهداشت با توجه به وضعیت کرونایی حاکم در استان کرمانشاه تکمیل تزریق دز سوم و پس از آن دریافت مجوز برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا است.

در حوزه درمان با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های چشمگیری بودیم که در حال حاضر نیز تا جایی که سطح بندی‌ها اجازه دهند برنامه عدالت در برخورداری از خدمات درمانی با تأمین امکانات برای نقاط دور افتاده مورد توجه قرار می‌گیرد.

 در حوزه آموزش برنامه‌هایی از قبل اجرایی شده است؛ در راستای تکمیل برنامه‌های قبلی و رشته‌های آموزشی به منظور جلوگیری از مهاجرت دانشجویان به شهر‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

 برای توسعه تجهیزات و اقلام دارویی و پزشکی در حوزه معاونت غذا و دارو و تاکید ویژه داریم و همچنین در حوزه تحقیقات نیز دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به عنوان یک دانشگاه سرآمد برای پیشرفت بیشتر توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناور به صورت پژوهش محوری تلاش خود را به کار می‌گیریم.

آقای محمدی با تاکید بر برقراری نظام مالی و افزایش کارآمدی نیرو‌های به کار گرفته شده، گفت: در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی با وجود ۶ هزار دانشجو که از سمت دشمن مورد توجه فرهنگی قرار گرفته‌اند وظیفه دانشگاه و مسئولان تقویت معنوی با اجرای برنامه‌های مختلف است.

 دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه پس از استان تهران بیشترین پذیرش دانشجویان خارجی را دارد و به دلیل هم مرزی با اقوام کردنشین و عرب نشین همسایه این ظرفیت مهیا می‌شود که درصدد راه اندازی دانشکده بین المللی با دریافت مجوز باشیم.

 کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، طی ۲ سال گذشته با شروع بحران کرونا به عنوان مدافعان سلامت پای کار بودند، تعداد زیادی از کادر درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی طی این مدت به تعداد دفعات بالا به بیماری کرونا مبتلا شدند که نشان دهنده از خودگذشتگی و فداکاری آن‌ها است.

از مسئولین مربوطه و نمایندگان در مجلس خواهشمندیم برای پرداخت بدهی‌ها و ارائه خدمات بهتر اقدامات لازم را انجام دهد چرا که عدم پرداخت بدهی‌های می‌تواند به نظام سلامت آسیب برساند.

انتهای پیام/ ط.پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.