اختصاص ۸ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری هیر و نیر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری شهر‌های هیر و نیر اختصاص می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - نادر فلاحی گفت: گفت: با واکسیناسیون و مهار بیماری کرونا و فعال شدن دوباره ستاد خدمات سفر انتظار می‌رود پس از گذشت دو سال با سونامی سفر مسافران نوروزی در ایام نوروز مواجه شویم بنابراین باید تمهیدات لازم برای میزبانی و پذیرایی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی به عمل آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های جاده دسترسی به پل معلق شیشه‌ای شهر هیر و ۶ میلیارد تومان اعتبار نیز به مجموعه گردشگری بولاغلار، ساخت مجتمع‌های رفاهی و سرویس بهداشتی و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان نیر اختصاص خواهد یافت.

فلاحی با تاکید بر همکاری، همراهی و یاری تمام اعضای ستاد احرایی خدمات سفر به ویژه شهرداری‌ها به عنوان چشم و چراغ شهر برای استقبال و پذیرایی شایسته و متفاوت از میهمانان نوروزی، خواستار پاک‌سازی، تنظیف شهری و آماده‌سازی سیما و منظر شهری این دو شهرستان به دلیل واقع شدن در ورودی‌های استان شد.

او حمایت تمام و کمال خود را از شهرستان‌های هیر و نیر برای آماده‌سازی شهر و استقبال و پذیرایی شایسته و متفاوت از مسافران در ایام نوروز اعلام کرد و گفت: مقرر شده است در ورودی‌های هر شهرستان نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری دیگر شهر‌های استان به منظور آشنایی مسافران نوروزی با جاذبه‌های گردشگری آن شهر و سفر به آنجا برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.