جشن بزرگ عید مبعث با حضور هنرمندان لرستانی در تالاب‌های پلدختر برگزار شد

در سالروز بعثت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) پارک طبیعت و تالاب‌های پلدختر شاهد شادی، شور، سرور و عشق محمدی در چهره مردم ولایتمدار پلدختر با شرکت در جشن بزرگ به این مناسبت بود.

حضور گسترده و باشکوه مردم دیار هویزه ثانی در این جشن و شادی وصف ناپذیر، دیدنی بود که به عشق آخرین پیام آور وحی سر از پا نشناخته و خود را به خیل عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) رساندند.

این جشن با بازی هنرمندان استانی (سید نورالدین موسوی" ممه جو" و افشین چگنی و سایر هنرمندان) متفاوت‌تر از جشن‌های دیگر و سایر مناسبت‌ها در تالاب های، ولی عصر (عج) پلدختر برگزارشد.

جشن مبعث پیامبر (ص) در تالاب‌های پلدختر به همت نبی رضایی حامی مالی مراسم و موسس دانشگاه علمی کاربردی آریا گچ و با همکاری دفتر امام جمعه، بسیج مداحان و پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی راه اندازی شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش طنز زن و شوهر، مولودی خوانی احسان بابایی، خوانندگی محسن سیاهپوش و شعرخوانی یحیی اکبری با خواندن شعر محمد رسول الله (ص) همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی امام جمعه، بهمن صالحی معاون فرماندار، سرهنگ علی امانی فرمانده انتظامی، نبی رضایی موسس، زهرا محمودی رییس، فضل الله رضایی معاون، اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کابردی آریا گچ و جمعی از مسئولان پلدختر در این جشن با شکوه حضور داشتند.

کاشت نهال از اقدام‌های زیبایی بود که توسط حاضران در حاشیه جشن بزرگ مبعث در تالاب‌های پلدختر صورت گرفت.

 

برچسب ها: بعثت پیامبر ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.