درخواست سجادی برای تشکیل تیم فوتبال بانوان پرسپولیس و استقلال

وزیر ورزش و جوانان از مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درخواست کرد که تیم فوتبال بانوان باشگاه‌های خود را راه اندازی کنند.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جشن خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که AFC به ایران که آقای فوتبال آسیا است، برای راستی آزمایی باشگاه‌ها مهلت داد، شوکه شدیم. این اولتیماتوم زیبنده فوتبال ایران نبود و با وجود این که کار شبانه‌روزی انجام دادیم، اما رای غیرمنصفانه‌ای صادر شد.

پرسپولیس و استقلال با وجود این که جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند، به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از فصل جدید این مسابقات کنار گذاشته شدند.

یکی از ایراداتی که AFC از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گرفته بود، اداره شدن این ۲ باشگاه زیرنظر یک نهاد (وزارت ورزش و جوانان) بود.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این جشن از مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درخواست کرد تا نسبت به تشکیل تیم فوتبال بانوان اقدام کنند.

چندی پیش مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی، لیلا سادات محمدیان را به عنوان مسئول تیم فوتبال بانوان باشگاه استقلال منصوب کرد تا او وظیفه تشکیل تیم بانوان استقلال را برعهده بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار