حواشی شکست پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید؛

الخلیفه پرچم کمک داور را شکاند/ نیمار و دوناروما درگیر شدند

شکست تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، مقامات حواشی را به دنبال داشت.

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۳ بر یک پاری سن ژرمن را شکست داد و در مجموع دو بازی با برتری ۳-۲ این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

پس از بازی، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و لئوناردو، مدیر ورزشی این تیم رفتار تهاجمی از خود نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند.

در این گزارش آمده است: زمانی که داور وسط از آن‌ها درخواست کرد آنجا را ترک کنند، مقامات باشگاه فرانسوی در را محکم کوبیدند و الخلیفه عمداً پرچم یکی از کمک‌ها را شکاند.

پیش از این هم مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی از داوری بازی برگشت انتقاد کرده بود. به گفته او، دنی ماکلی داور هلندی خطای کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید روی جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان باشگاه فرانسوی را نگرفت و پس از آن گل اول مادریدی‌ها به ثمر رسید.

خبر دیگر از این بازی درگیری نیمار با دوناروما بود.

به گزارش مارکا، درگیری در زمین زمانی آغاز شد که مهاجم برزیلی دروازه بان ایتالیایی را به اشتباه مضحکی متهم کرد که منجر به گلزنی رئال شد.

به گزارش این نشریه این درگیری به رختکن هم کشیده شد و بازیکنان پاری سن ژرمن مجبور شدند نیمار و دوناروما را از هم جدا کنند تا جر و بحث آن‌ها صدای بلند به درگیری با مشت تبدیل نشود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار