تحلیل تکنیکال شاخص‌های بورس

تراز ۱.۴ میلیون واحد مقاومت نه چندان قوی شاخص کل

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بعد از شکست محدوده مقاومتی پیش رو توان رشد تا محدوده یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد را دارد.

آقای آراد پورکار تحلیلگر بازار سرمایه گفت: در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس به تراز یک میلیون و ۳۴۸ هزار واحد رسید و رشد ۵.۲۴ درصدی را تجربه کرد. با این رشد شاخص کل همزمان از کانال نزولی و ابرکومو خارج شده است. در حال حاضر شاخص کل مقاومت‌های یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۴۵۸ هزار واحد رو پیش روی خود دارد که احتمالا این مقاومت‌ها نیز شکسته می‌شوند و شاخص کل تا محدوده یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد رشد می‌کند.

شکست کانال نزولی بلند مدت شاخص کل
به گفته این تحلیلگر بازار سرمایه، شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است در هفته گذشته  ۲.۵۵ درصد رشد داشت. این شاخص نیز خط روند نزولی خود را در یک محدوده حمایتی مناسب شکسته است. مهم‌ترین مقاومت شاخص کل هم وزن در محدوده ۳۶۴ تا ۳۶۹ هزار واحد است که مقاومت مهمی است و در صورت شکست و تثبیت این شاخص بالای ابرکومو، انتظار رشد تا محدوده ۳۸۰هزار واحد می‌رود.

شکست کانال نزولی بلند مدت شاخص کل

طبق اندیکاتور ایچیموکو هم اکنون شاخص هم وزن روی مقاومت مهمی قرار دارد. بنایراین احتمال افزایش عرضه‌ها در هفته آینده دور از انتظار نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار