محمدباقر خوشنویسان معتقد است در زمینه پژوهش پیشرفت های زیادی حاصل شده و وجود فضای مجازی نیز به فعالین این حوزه كمك كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدباقر خوشنویسان پژوهشگر در گفت و گو با خبرنگار بخش كتاب و ادبیات پایگاه خبری حوزه هنری با اشاره به این كه در زمینه پژوهشگری و پژوهش در سال های اخیر پیشرفت های نسبتا خوبی حاصل شده، گفت: در گذشته آثار پژوهشی زیاد نداشتیم اما در سال های اخیر در این زمینه خوب كار كردیم.
وی ادامه داد: دولت برای كار پژوهشی سرمایه گزاری خوبی كرده و منابع خوبی در دسترس پژوهشگران وجود دارد و تصور می كنم پیشرفت های علمی و فرهنگی كه داشته ایم نیز نتیجه كارهای پزوهشی بوده است.
خوشنویسان با تاكید بر این كه زمینه پیشرفت هر كاری پژوهش است، عنوان كرد: كشورهایی كه بر روی كار پژوهشی سرمایه گزاری كرده اند، پیشرفت های زیادی داشته اند و اگر ما نیز روی این موضوع سرمایه گزاری خوبی كنیم قطعا به پیشرفت های خوبی می رسیم.
محمدباقر خوشنویسان با اشاره به این كه اینترنت و فضای مجازی یكی از منابعی خوبی است كه در اختیار پژوهشگران قرار دارد گفت: با توجه به پیشرفت تكنولوژی كه در سال های اخیر رخ داده است همه می توانند به فضای مجازی و اطلاعات برای پژوهش دسترسی داشته باشند . البته حمایت های مالی نیز می تواند موثر باشد./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار