تاکید آیت الله نوری همدانی بر کادرسازی در نیروی انتظامی

آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت:نیروی انتظامی به کادرسازی و پرورش نیرو برای سال‌های آینده توجه ویژه‌ای داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: کادرسازی موضوعی بسیار مهم است باعث اطمینان در حفظ مسیر و مانع انحرافات خواهد شد.

او بر نقش ویژه نیرو‌های نظامی و انتظامی در مرزبانی و ایجاد نظم و امنیت در کشور تاکید کرد و گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی باید همواره هوشیار باشند چرا که دشمنان مدام در حال ایجاد توطئه هستند و باید هرلحظه آماده برخورد با این توطئه‌ها باشیم.

آیت الله نوری همدانی همچنین بر صبر و استقامت نیرو‌های نظامی و انتظامی در ماموریت‌ها تاکید کرد و گفت: این نیرو‌ها باید در ماموریت‌های خود صبر و استقامت به خرج دهند و به راه و مسیری که طی میکند اعتقادی راسخ داشته باشند.

این مرجع تقلید موضوع امنیت در جامعه را مسئله‌ای مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: همه مردم به نعمت امنیت محتاجند و علاوه بر این باید تلاش کنیم تا در جامعه عدالت برقرار شود.

او در ادامه حفظ انقلاب و نظام اسلامی را فریضه‌ای واجب دانست و گفت: همواره باید برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم چراکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور نیز در این دیدار به ارتقاء بعد تربیتی بین کارکنان فرماندهی انتظامی اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اعتقادی و تربیتی بین کارکنان این نیرو در بهمن ماه امسال بعد از ۱۸ سال قاریان و حافظان نیروی انتظامی موفق به کسب مقام اول در مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی از برگزاری منظم جلسات معنوی و مذهبی بین کارکنان فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: باوجود همه گیری بیماری کرونا این جلسات با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و حضورپرشور کارکنان و خانواده بزرگ نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

او با اشاره به استقرار بیش از ۶۰۰ روحانی در کلانتری‌های شاخص سطح کشور گفت: این روحانیون برای مشورت دهی ارشاد و تربیت چهره به چهره در کلانتری‌ها حاضر می‌شوند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور بر لزوم برخورد حکیمانه فرماندهی انتظامی با مردم تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره نقشی تعیین کننده در تامین امنیت کشور به عهده داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.