نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (٢٣ اسفند)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (دوشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا و اورلند مجیک به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم فیلادلفیا با درخشش جوئل امبید در ثانیه‌های پایانی موفق شد اورلند مجیک را با نتیجه ۱١۶ بر ۱١۴ شکست دهد و چهل و یکمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. فیلادلفیا با پیروزی در این دیدار با ۴۱ پیروزی و ۲۵ شکست به در رده دوم قرار گرفت و در تعقیب فیلادلفیا است. اورلند مجیک هم در این دیدار پنجاه و یکمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۸ پیروزی و ۵۱ شکست قعر نشین کنفرانس شرق باقی ماند.

در این دیدار جوئل امبید از فیلادلفیا با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. جیمز هاردن هم با کسب ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل دومین بازیکن برتر تیمش بود. در مقابل هم وندل کارتر جونیور از اورلند مجیک با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، فینیکس سانز و لس آنجلس لیکرز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم فینیکس سانز با فوق درخشش دوین بوکر موفق شد با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۱۱ لیکرز را درهم کوبید تا به یکه تازی خود در کنفرانس غرب ادامه دهد. فینیکس سانز با پیروزی در این دیدار پنجاه و چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. فینیکس با پیروزی در این دیدار با ۵۴ پیروزی و ۱۴ شکست صدر نشین کنفرانس غرب باقی ماند. لیکرز هم در این دیدار سی و هشتمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۳۸ شکست در رده نهم جدول کنفرانس غرب جای گرفت.

در این دیدار دوین بوکر از فینیکس سانز با کسب ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • فیلادلفیا ۱۱۶ – ۱۱۴ اورلند مجیک
  • ایندیاناپیسرز ۱۲۸ – ۱۳۱ آتلانتا هاکس
  • هیوستون راکتس ۱۰۵ – ۱۳۰ نیواولینزپلیکانز
  • ممفیس گریزلیز ۱۲۵ – ۱۱۸ اوکلاهماسیتی تاندر
  • لس آنجلس لیکرز ۱۱۱ – ۱۴۰ فینیکس سانز

بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار