دبیرکل گردان‌های سید الشهدا:

در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه صهیونیستی وجود دارد

دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق تایید کرد صهیونیست‌ها در اقلیم کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه راهبردی دارند.

«ابوالاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهدا عراق با اشاره به پاسخ موشکی ایران به اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در توییتی ضمن تبریک درخصوص موفقیت‌آمیز بودن این عملیات نوشت: «در کردستان عراق بیش از ۲۰ پایگاه استراتژیک و تاکتیکی صهیونیستی وجود دارد که عملیات‌های امنیتی انجام می‌دهد، این پایگاه‌ها در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند و اموال صهیونیست‌ها را در آن افزایش می‌دهند. بیش از ۴ هزار اسرائیلی در اقلیم وجود دارند و حتی میان اربیل و تل‌آویو خط مستقیم هوایی نیز برقرار شده است.»

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران کشورمان برای گرفتن انتقام دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار دادند. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

تحلیل‌گران در خصوص این حمله که بی‌سابقه نیز بوده است اعلام کردند رژیم صهیونیستی با وجود اینکه همیشه ادعا می‌کرد در سوریه مواضع ایران را هدف قرار می‌دهد هیچ‌گاه جرات حمله مستقیم به مواضع ایران در سوریه را نداشت، اما برای اولین بار چندی پیش به مواضع ایران در دمشق حمله کرده و موجب شهادت دو تن از نیرو‌های ایرانی شد. با توجه به این اقدام ایران نیز با پاسخی محکم به این رژیم جعلی فهماند که نباید خط قرمز‌های تهران را رد کند. همچنین هشداری به مقامات اقلیم کردستان بود تا به آن‌ها یادآوری کند ایران در مقابل تهدیدات امنیتی ساکت نخواهد نشست و از آن‌ها دفاع خواهد کرد.

یک منبع آگاه نیز در این خصوص اعلام کرد با وجود آنکه مقامات اقلیم کردستان عراق بار‌ها و بار‌ها وجود هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی و نفوذ صهیونیست‌ها را در اقلیم منکر شده اند، اما قطعاً نمی‌توان وجود رابطه تل‌آویو و اربیل را انکار کرد. ضمن اینکه در بسیاری از مراسم ها، جشن‌ها و اجتماعات همزمان مقامات اقلیم کردستان عراق و رژیم غاصب صهیونیستی و پرچم صهیونیست‌ها و اقلیم در کنار هم مشاهده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
20 پایگاه ؟ !!!!!!! بعد ما فقط یک پایگاه را زدیم ؟ این همه هارت و پورت چرا ؟ هم زمان 20 پایکاه را می زدیم ، تا 20 سال مرز هایمان امنیت داشت و دشمنان حساب کار دستشان می آمد . نه آمریکا در این زمان توان و جرات پاسخ دارد ، نه اسرائیل ، و همه همسایگان معاند و نادان ، دست و پای خود را جمع می کردند. حالا همه زبانشان دراز تر شده است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
چشم مردم مسلمان عراق روشن با حاکمان خود باخته ای که انتخاب کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چرا گوش این نادان را ننیپیچونید باید اگر مردم بی گناه نبودند باید میزاشت داعش گوش این بزدلان را که جیزی حز هیاههو نیستند میپیچاند بعد الان مجبور نبودیم گوش بپیجوتیم ولی حالش ایتطور بیشتره حواسم نبود جی گفتم ها بهتره اره بهترشد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
کار آن کرد که تمام و کامل کرد باید هر چه سریعتر مقتدرانه و قدرتمندانه قاطعانه دندان شکنانه همه 20 پایگاه صهیونیستی در کردستان عراق و در سر تا سر عراق هر کجای عراق که مستقر هستند توسط جبهه مقاومت اسلامی یکپارچه و متحدامت حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص زده و نابود شوند بدون در نظر گرفتن دولت عراق که داره ازشون حمایت موذیانه می کند و فکر می کند ایرانیان نادان هستند و دشمنان ایران اسلامی را آورده زیر گوش ایران اسلامی برای هزاران توطعه گری و فتنه گری برای ضربه زدن به ایران اسلامی . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار