سجادی:

گرامیداشت هفته جوان رسمیت دادن به جوانان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: گرامیداشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوانان است و براین باورم هفته جوان آغاز یک سال دیگر برای پویایی، کار و تلاش بیشتر برای جوانان است.

سید حمید سجادی در همایش روز جوان که در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ایام نیمه شعبان، گفت: استاندار فارس هم جوان یاور و هم جوان باور هستند، زیرا جوانترین مدیرکل استان فارس، مدیرکل ورزش و جوانان است.

سجادی گفت: بعد از نه سال شورای عالی جوانان روز گذشته برگزار و اقدامات خوبی انجام شد.

به گفته سجادی، همه ما بتوانیم به عنوان مسئول قدردان گام دوم باشیم و برنامه ریز و اجراگر باشیم، زیرا بیانیه گام دوم تفسیر دارد و باید به عمق جان بنشیند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصول تعلیم و تربیت در ورزش ابعاد اربعه دارد و یکی از اصول تعلیم و تربیت، سندیت، حریت، اصل اجتماع است که لازمه رشد در جامعه است.

او با طرح چرا روز تولدت، روز بسیج، روز طبیعت و انواع مناسبت‌ها داریم، گفت: این نیاز است که سندیت به کار‌ها دهیم و گرامی داشت هفته جوان، رسمیت دادن به جوان است.

سجادی گفت: استاندار فارس ورزش دوست هستند و در صحبت‌های قبل از برگزاری این همایش، استاندار فارس با برگزاری انبوهی از رویداد‌ها در استان فارس موافقت کردند تا برنامه ریزی شود و در فارس به عنوان الگو برای دیگر استان‌ها پیاده شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با طرح این پرسش که استعاره ورزشی در بیانیه گام دوم چیست؟ ابرازداشت: اگر مجموعه یک تیم دومیدانی در دو ماراتون را در نظر بگیرم و یک ورزشکار در یک کیلومتر مانده به خط پایان، می‌نشیند و استراحت می‌کند، در حالی که برخی‌ها آشغال می‌ریزند و هیاهو میکنند و بد و بیراه میگویند، اما مربی به ورزشکار امید می‌دهد و میگوید چیزی نمانده است.

وحید یامین‌پور گفت: خط پایانی که در نزدیکی آن قرار داریم و رهبر انقلاب مبدا و مقصد و رقبا را میبیند، بسیار ارزشمند است و ملت ما ۴۳ سال است که تمام تحریم‌ها و فشار‌ها را پشت سر گذاشته است و اینک خسته است لذا فرق کسی که امید دارد و امید ندارد در یک کیلومتر پایانی مشخص می‌شود.

یامین پور گفت: تلاش ما این باشد که جوانان که با ویروس ناامید خسته شده اند، تشویق کنیم و به خط پایان برسانیم تا این مدال را بر گردن ملت ایران تقدیم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار