داماد کچل باعث فرار عروس از عروسی شد

یک عروس در هند زمانی که متوجه شد داماد کچل است و دروغ گفته، از ازدواج با او امتناع کرد.

ازدواج‌های از پیش تعیین شده در هند رایج است، اما اگرچه خانواده‌ها از قبل هماهنگی و مذاکرات را انجام می‌دهند، اما این ازدواج‌ها بعضاً به مشکل می‌خورند.

اخیرا یک مراسم عروسی در هند به شکل غیرمنتظره‌ای به پایان رسید، زیرا عروس وقتی متوجه شد داماد طاس است از ازدواج با او امتناع کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند در یک عروسی در منطقه Etowah کانپور، عروس پس از اطلاع از کچل بودن داماد حاضر به انجام ازدواج نشد و مراسم را ترک کرد.

گفته می‌شود همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت و مراسم تعویض تاج گل برگزار شده بود، اما فاجعه زمانی رخ داد که عروس متوجه شد که شوهر آینده اش بیش از حد روسری سنتی خود را بر سر دارد و وقتی این موضوع را به یکی از اطرافیان خود گفت، پاسخ شنید که ممکن است او کچل باشد و کلاه گیس بر سر داشته باشد.

داماد کچل باعث فرار عروس از عروسی شد

عروس از این اتفاق شوکه شد و وقتی با داماد روبرو شد مطمئن شد که او کچل است و بلافاصله بیهوش شد و بعد از به هوش آمدن، از ادامه عروسی خودداری کرد. بستگان این زن سعی کردند نظر او را تغییر دهند، اما عروس خانم تصمیم خود را گرفته بود.

این تصمیم از سوی عروس، باعث ایجاد نزاع بین دو طرف شد. اما گفته می‌شود خانواده داماد با فاش نکردن اینکه او طاس است، طرف مقابل را فریب داده اند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
چرا فرار کرد
کلاه گیس و کاشت مو رو برا همچین موقع ها گذاشتن
آخرین اخبار