گزارش نارضایتی از مدیران تأمین اجتماعی و بی‌توجهی آن‌ها به بازنشستگان به مجلس رسیده است

نماینده اسفراین در مجلس گفت: گزارش‌هایی از کم‌توجهی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و انفعال در تصمیم‌های مدیریتی این سازمان به مجلس رسیده است.

آقای امان الله حسین‌پور گفت: وزیر کار در حوزه تأمین اجتماعی باید ورود جدی داشته باشد و غفلت‌های مدیریتی این سازمان را اصلاح کند؛ احتمالاً گروهی از نمایندگان در سال ۱۴۰۱ در این باره، آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بازخواست کنند.

در هفته‌های گذشته انتقادهایی از سوی نمایندگان مجلس به وزیر کار دولت سیزدهم مطرح شده که بخشی از آنها به مدیریت سازمان تأمین اجتماعی باز می‌گردد.

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس هم که به تازگی از تشکیل یک کارگروه نظارتی بر سازمان تأمین اجتماعی در این کمیسیون خبر داده، گفته «تعویق در پرداختی‌ها، کم توجهی به ارباب رجوع به ویژه بازنشستگان، نابسامانی، اختلاف در لایه‌های مدیریتی و به‌کارگیری بخشی از مدیران از یک طیف خاص بدون توجه به تخصص و شایستگی آنها از جمله محورهای گزارش دریافتی مجلس است.»

آقای حسین حاتمی گفته نارضایتی‌ها و تعارض منافع در تأمین اجتماعی از قبل شدیدتر شده و مجلس، وزیر کار را از آن مطلع کرده است.

او گفته کمیسیون اجتماعی گزارش‌های ارسال شده به مجلس را درباره عملکرد وزیر کار راستی‌آزمایی می‌کند و نتیجه آن را در نشست علنی مجلس اعلام می‌کند.

احتمال تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی

به گفته آقای حاتمی، احتمال تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی هم وجود دارد.

در آخرین نشست علنی مجلس در سال ۱۴۰۰، ۴۲ نماینده به عبدالملکی وزیر کار برای «تسریع در پرداخت مستمری بازنشسته‌ها و خانواده متوفی تحت پوشش تأمین اجتماعی بعد از بازنشستگی و فوت بیمه گذار» تذکر کتبی دادند.

سازمان تأمین اجتماعی با هدف اجرا و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی ایجاد شده که قانون آن را سازمانی مستقل، وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دارای استقلال مالی و اداری اعلام کرده؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان را می‌توان پرداخت مستمری بازنشستگی دانست.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که به «شستا» مشهور است، یکی از شرکت‌‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی به شمار می‌رود که در چندین حوزه از جمله مالی، کشاورزی، دارویی و پتروشیمی فعالیت می‌کند.

۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ مدیر عامل شستا برکنار شد تا ابراهیم بازیان به عنوان سرپرست، جایگزین او در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شود.

گفته می‌شود مدیران تازه وارد شده به وزارت کار و شرکت‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی از نهادهایی مانند کمیته امداد و بنیاد متضعفان وارد می‌شوند.

مدیرعامل برکنار شده شستا پیش از این سابقه مشاوره رئیس کمیته امداد و مدیریت مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) را داشته و حالا پس از برکناری، سرپرست شرکت ملی مس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
شفاف سازی نهادهای دولتی رو بخواین دولت چقدر کارمند داره چقدر حقوق میده.چقدر کارمند مازاد داره.ریز به ریز باید مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
مدیری که نجومی بگیر شود از اساس خودرادر نقابل منافع با سازمان میبینند
Iran (Islamic Republic of)
حسین اکبری
۱۰:۲۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
تنفر و انزجار خودرا نسبت به مدیران بی رحم وبی کفایت سازمان تامین اجتماعی علی الخصوص مدیر و وزیر تعاون هیچ کاری برای بازنشستگان نمیکنن اعلام میدارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
باعرض پوزش آنهایی که اینقدر به قشر
زحمت کش بازنشسته و خانواده های
آنان توهین می کنند به قول همان فرد
که می گفت ما خودمان تولید کننده
هستیم وتوهین می کرد ،چون خودش
تولید کننده و سرمایه دار است این
قدر زورش میشود که به بازنشسته ها
مستمری وحقوق بدهد ، اینگونه افراد
هستند که به کارگر و کارمندهای زیر
دستشان ظلم می کنند و نصف حقوق
پرداخت می کنند وحق و حقوق آنان
نمی دهند و آنوقت هم طلبکار هم هستند و به همه توهین می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
برادر گرامی.کسی قصد توهین نداره ولی همه باید دنبال تغییر قانون باشیم ۱۰۰ درصد بازنشسته ها ناراضی هستن چرا؟چون مستمری کمه.چرا کمه؟چون ورودی تامین اجتماعی کمه چرا کمه؟چون جمعیت جوان کم شده.نمیشه یک‌نفر حق بیمه بده ۱۰ نفر مستمری بگیرن همه هم راضی باشن.قوانین و ساختار بازنشستگی و مستمری همه کشورهای توسعه یافته با ایران متفاوته.همه ما ایرانی ها دوس داریم ماهی ۲۰ میلیون بگیریم کار هم نکنیم تورم هم نباشه.اینا غیرممکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی وبانک رفاه کارگران درجهت پیگیری امورات ورفع مشکلات مالی کارگران ایجاد شده ولی آشکارا نه کارمندان تامین اجتماعی احساس مسوولیت میکنندونه بانک رفاه کارگران درخدمت کارگران هست.ادارات تامین اجتماعی شده محل گرفتن حقوق برای کارمندانش وبانک رفاه کارگران هم شده بانک رفاه کارمندان تامین اجتماعی ووام دادن برای آنها!اگه اینطور نیست برین حقیقت یابی کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی بنگاه اقتصادی برای کارمندانش شده سودی به حال ملت ندارند هر روز بیمه ها سنگین تر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام به نظر بنده اول یکی مجلس را درست کند در سال حمایت از تولید یکی رییس مجلس هست که ۴۰۰۰ بنز وارد کرده زمانی که ما زانتیا و ماکسیما در داخل تولید می کردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
مدیران این سازمان باید در عمل به خواسته های بازنشستگان توجه کنند. همسان سازی حقوق اونها درست انجام نشده. این حقوق که الان میگرین بعد از ۳۲ سال حق بیمه دادن منصفانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
یکسری اومدن بیت المال و صندوق بازنشستگی رو چپاول کردن آب از آب هم تکون نخورد و الکی ادعای کردن با فاسدین برخورد شدید میشه و بیت المال برمیگرده و انا آخرش پول مرد رو دزدیدن و همون مردم شب عید پول ندارن چیزی بخرن امشب پول ریختن بهوره تو سرتون در صورتی که همه مسئولین پیش پیش کلی پول و عیدی و پاداش واسه عید گرفتن در جمع خدا از دماغتون در بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی طی ۸ سال مدیریت اصلاح طلبان که کماکان نیز حاکم هستند بیش از صد هزار میلیارد تومان بدهکار گردید. جالب اینکه تولید کنندگان خسارت یعنی بانیان وضع موجود کماکان هستند و ماهیانه چند ده میلیون حقوق و مزایا دریافت می کنند متاسفانه وزیر مربوطه تاکنون در این خصوص اقدامی ننموده و وزارت و دولت انقلابی جناب رئیسی با چالش خدمات به ذینفعان و بازنشستگان مواجه گردیده است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
وقتی تامین اجتماعی با پول مردم اداره میشه و مسئولینش از طرف دولت انتخاب میشه ، قطعا بهتر از این نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اولین کار درست در سازمان تعویض مدیران در اکثر سطوح مخصوصا مدیران نجومی بگیر و استفاده از بچه های مومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی به همه بی توجه است.
و بیعدالتی در آن بیداد میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
مردم ما باید یاد بگیرن کار کنن.از هر ده نفر دونفر شغل تولیدی و خدماتی و آزاد داره و مالیات میده ۸ نفر سرباز و دانشجو و کارمند و بازنشسته اس.این یعنی نه پولی برای دولت مونده که خرج عمران و بهداشت کنه نه حقوق کافی برای کارمند و بازنشسته میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
فقط ۲۰ درصد جمعیت ما از نظر اقتصادی شاغل محسوب میشه ۸۰ درصد ول و بیکار.منتظر هم‌هستیم به ژاپن و سوییس برسیم.برادران و خواهران ما مثه اعراب ۲ میلیون نفر نیستیم با صادرات روزانه ۱۱ میلیون بشکه نفت.انتظار بیجا نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
در چند سال آینده.خیلی نزدیک.صندوق های بازنشستگی ورشکست خواهند شد و قضیه بورس و صندوق ثامن پیش خواهد آمد.بشینید و تماشا کنید.کجای دنیا ۱ نفر بیمه میده ۱۶ نفر حقوق میگیره؟متاسفانه دولت باعث شده بعضی مردم مفت خور و گدا بار بیان .تا کار و تولید و فعالیت مداوم نباشه هیچی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
برخورد کارمندان قسمت مستمری های شعبه 25 تامین اجتماعی تهران با بازنشستگان بسیار بد و تند است. کم کاری ، پاسخ درست ندادن به سوالات ، پایمال نمودن حقوق و...نمونه ایی از رفتار آنها است. ای کاش می شد با دوربین مخفی سری به شعب تامین اجتماعی بزنند تا وضعیت اسفبار بازنشستگان که بعد از سی سال پرداخت حق بیمه حالا باید جواب سر بالا بشنوند.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اکثرشون بدون آزمون استخدامی جذب شدن دوست خودم با مدیر تامین اجماعی استان رفیق بود بصورت قردادی گرفتنش حالا استخدام شده انقدر راه دور زدن هست آزمون فقط برای ادمهای ساده و معمولی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
کشور ژاپن با دوبرابر. جمعیت کشور ما. فقط. 600. هزار نفر. کارمند. داره اونوقت. ما با هشتاد میلیون جمعیت. شش میلیون نفر کارمند داریم. چرا این حجم. گسترده ادارات دولتی کوچک نمیشن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
هنوز همسان سازی تامین اجتماعی ها عملی نشده. چرا حقوق های ما نصف بقیه است؟
و اینکه چرا آتیه سازان قرارداد مستقیم با آزمایشگاه ها و مراکز تصویر برداری و حتی همه بیمارستان ها نداره تا آنلاین هزینه ها رو کم کنند. بیچاره شدیم از بس توی صف بیمه تکمیلی ایستادیم.
هفته اخر اسفند، 3 ساعت و نیم معطل بودیم. حالمون بد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
آقایان نماینده مجلس. ،،،پس آن همه گزارش و شکایت. از حسن روحانی و دولتش که به مجلس رسید چه شد ؟؟؟ به کجا رسید ؟؟؟ چرا کمیسیون اصل نود مجلس. پیگیری نمی کند ؟؟؟چرا نمایندگان مجلس از قوه قضائیه سوال نمی‌کنند ؟؟؟ این پرونده به کجا رسید ؟؟؟ چرا قوه قضائیه. پاسخگوی 60. هزار شکایت مردمی که به کمیسیون اصل نود مجلس رسیده ،، نیست ؟؟؟
ما مردم هنوز تاوان آن همه ضربه اقتصادی که به ما خورده است را میدهیم. ،،،، بنده سال 98. یه آپارتمان توی کرج میخواستم بخرم نتونستم الان. اون آپارتمان بدون سند. شده یک میلیارد و دویست میلیون تومن ،،، محاکمه عاملین فاجعه بنزینی سال 98. چی شد ؟؟؟؟. رییس جمهور وقت ،، رحمانی فضلی. و بیژن زنگنه. چرا محاکمه نشدند ؟؟؟؟؟؟؟ چرا. چرا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
چون پرونده کامل نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
واقعيت الان رو ببين. امثال تو ساده ان كه بي عرضگي فعلي دولت رو ربط ميدين به روحاني. پيشنهاد ميكنم مناظره هاي همين آقايون رو دوباره گوش بدي و وعده هاي قشنگشون رو دوباره بشنوي.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
فقط با خصوصی سازی درست می توان به یک دولت کم زالو
و در نهایت توانبخشی به سازمان های بیمه افروز
در غیر این صورت سازمان های بیمه خدمات
اروگان هایی ورشکسته خواهند بود
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
جلو آن را بگیرید تا سر از کانادا در نیاورده اند!
حقوق هایی نجومی با مسافرتهایی دلاری
فقط منافغ خودشان را مدیریت کردند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تبدیل به باندی خطرناک شده انده که اجازه ورود به لایه های درونی آن به هیچ سازمان نظارتی را نمیدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
دولت باید مفت خوری و گدا پروری رو قطع کنه.فرزند کمتر زندگی بهتر.۵۰ هزارکارمند با تخصص وساعت کاری بالا و بهره وری بالا و حقوق زیاد استخدام کن.مابقی مردم هم مثه تمام کشورهای توسعه یافته جهان در بازار و شغل آزاد و تولید و صادرات مشغول کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
مستند بمب ساعتی درمورد ورشکستگی صندوقهای بیمه رو حتما نگاه کنید و به فکر راهکار باشید اینجوری واویلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
سن بازنشستگی تو فرانسه ۶۵ سال.پرداخت حقوق بازنشستگی تا ۸۲ سالگی.یعنی فقط ۱۷ سال بهت حقوق پرداخت میشه باید خودت پس انداز و بیمه عمر داشته باشی.اینجا دولت تا بازنشستگی یه حقوق باید بده.بعد از بازنشستگی هم باید به صندوقهای بیمه بودجه بده.قوانین رو اصلاح کنید ۷۰ درصد کارمندان مازاد هستن اخراج کنید.نهادهای موازی رو ادغام و حذف کنید.اونوقت بازنشسته ها راضی میشن مردم و بقیه هم راضی
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
چرا در یک سفارت در خارج که 150 متری
12 عدد باغبان و 6 عدد نجار و 17 عدد تمیز کار دارد؟
البته با حقوق هایی دلاری و ....
Germany
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تو سفارت ما هم همینطور
همه را از ایران می اید کلی پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
چرا درباره بازنشستگان کشوری وصندوق نالایق بازنشستگی کشوری چیزی نمی گویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
قوانین ایران اشتباه.منطقی باشید.یکی تو ایران ۳۰ سال حق بیمه میده.۵۰ سالگی بازنشست میشه تا ۸۰ سالگی خودش حقوق بازنشستگی میگیره بعد از فوت خودش زنش تا حدود ۲۰ سال حقوق میگیره بعد از فوت زنش .دختر مجردش تا ۵۰ سال حقوق میگیره یعنی ۳۰ سال حق بیمه میده که شاید کلا بشه ۵۰ میلیون.بعد دولت باید ۱۰۰ سال به خودش و زنش و دخترش حقوق بده ۵۰ گرفته باید ۱۰ میلیارد در این ۱۰۰ سال پس بده.هیچ جای دنیا اینجوری نیست یکم تحقیق کنید.اینجوری میشه که هم دولت ناراضیه.هم بیمه شده ها.هم بازنشسته ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
شما چرا ناراحتید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
در جواب ۱۴:۰۷ چون تاوان تورم و چاپ پول بدون پشتوانه رو من و امثال من از جیب میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
بابا ومامانت عرضه داشتند میرفتن کارمند میشدند الان حقوق بازنشستگی میگرفتند حسود بدذات ولگرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
شما دیگه همه رو از دم تیغ گذرونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
درجواب ۱۵:۳۲ .خوشبختانه پدرم شغل تولیدی آزاد با درآمد خوب داره و مالیات هم میده و مثه امثال شما مفت خور و تولید کننده تورم نیست خودمم همینطور.صحبت اصلیم اینه که مشاغل دیگه و مالیات دهنده ها نباید تاوان مفت خوری و کارمند مازاد و مصرف کننده هارو با تورم از جیبشون بدن.برید کارکنید نون در بیارید مفت خوری و خوردن خوابیدن و حقوق گرفتن و غر زدن خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ١٤:٠٣ يه تنه داري كامنت مينويسي زير پست هاي مربوط به بازنشستگي. علافي و بيكاري بسه، برو كار كن! كمتر هم حسادت كن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
سازمان فاسد تامین اجتماعی
حق مردم رو به روشهای مختلف پرداخت نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
واقعا درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
واقعا من از تامین اجتماعی ناراضیم ما داری ماه ها بیمه میدم ولی خدمات پزشکی خیلی داغونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
میگن چرا جونها دنبال کار راحت و پشت میز نشینی هستند !!!!!!!!

خب بخاطر اینکه می بینن قشر کارگری دارن بیگاری می کنند و تحقیر هم می شوند و بعد هم کمترین حقوق رو می گیرند تازه همون رو هم بدهند یا ندهند و عزیزانی که کارهای بسیار راحت دارند و تعطیلی فراوان مثل آموزش پرورشیها و ... با حقوق و مزایای بالا .

خب کور که نیستن می بینند ، بعد چه انتظاری هست ...
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
هم بازنشسته ها هم اونهایی که بیمه میدن یک عده مفت خور نشستن اونجا مشغول حیف و میل کردن پول مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
چرت وپرت نگو.. 30 سال حق بیمه کسر میشه چند درصد بازنشسته ها بعداز بازنشستگی بیشتراز بیست سال حقوق گرفتن وچند درصداز همین قشر فرزند مجرد دارند... در ثانی اگر ضرری تو کار بود دولت قطعا قانون را بنفع خودش تغییر میداد.. گره محض رضای خدا موش نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
حتی چین و هند هم اندازه ایران کارمند و حقوق بگیر ندارن که ما داریم.بهره وری صفر.نهادهای موازی با هدف یکسان هزارتا.کارمند ۱۲میلیون.چه خبرررررره اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
دست گربه به گوشت نمیرسید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
صادرات نفت ۱ میلیون بشکه.جمعیت کل ۸۵ میلیون.جمعیت کارمند و مستمری بگیر و حقوق بگیر از دولت ۱۲ میلیون نفر.خدا بداد آینده برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
اصلا برای قشر کارگری چه شاغل و چه بازنشسته هیچ ارزشی قائل نیستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی فاسدترین سازمان ایران است.
حق بیمه ها رو به نفع مدیران خرج میکند و هیچ خدماتی ارایه نمیکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
بسیار عالی واقعا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
کلاً برخورد با بازنشستگان در اغلب جاها همینطوره.متاسفانه برخورد پرسنل صندوقهای بازنشستگی هم با بازنشستگان با بی اعتنایی هست.تلفن میدهند که با تلفن امور خود را پیگیری نماییم ولی تلفن را جواب نمیدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
بعد ازفوت داماد ما حقوق ایشان بعد از یک سال تاخیر پرداخت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
نمایندگان محترم مجلس ابتدا خروجی این همه تحقیق وتفحص از دستگاههای دولتی را به عرض مردم برسانند سپس سراغ دیگر دستگاه بروندکه فقط مدیران آن دستگاهها را عزل و افراد مورد نظر را جانشین می نمایندو نارضایتی مردم کماکان به قوت خودش باقی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تامین اجتماعی مقصر نیست.قوانین و مجلس و نمایندگان مقصرن.کشوری که ۱۲ میلیون حقوق بگیر و کارمند و مستمری بگیر داره کشوری که سن بازنشستگی ۵۰ ساله.کشوری که حقوق بازنشستگی شوهر به زنش و بعد به دختر مجردش تا ابد تعلق میگیره معلومه که همه ناراضی هستن.ببینید کشورهای موفق چیکار کردن شماهم الگو برداری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
کشورهای موفق از نظر چی ؟ از نظر حق خوری قشر ضعیف بازنشستگان ؟ اگر نیمدانی بدان که بازنشستگان تامین اجتماعی همه کارگرند که دولت صندوق ان را بهعناوین پوپولیستی بذل و بخشش میکند و امثال شما بیدردان هم تایید میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
برادر کارگر عزیز.مشکل اصلی و اصلی و اصلی ایران فقط یک‌چیزه.کارمند و مفت خور زیاد.شما خودت با ۲۰ میلیون حقوق میتونی برای ۳ نفر زندگی خوبی تهیه کنی یا ۵۰ نفر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
ضامن آهو، امامان همراه ضمانت مسلمانان را می نمایند، و سعی می نمایند مانع رسیدن آسیب به آنها، سایر انسانها و موجودات زنده باشند. اما گاهی این عذاب ناشی از کوتاهی مردم در نظارت بر مسئولین است. در اینجا اگر حقی از مظلومی ضایع شود، رضایت ستمدیده بر ضمانت اولویت دارد، هرچند همه حال ضمانت صورت می پذیرید، گاهی دل شکسته شهری را ویران می کند. عذاب خدا فراگیر است خوب بد باهم می سوزد. همانطور که پندهای فراوانی در قرآن از باب هلاکت امت هایی وجود دارد.
آخرین اخبار