ملک حسینی:

دشمنان بشریت آخر الزمان را تحریف کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان بشریت، مفهوم آخر الزمان را مسخ و تحریف کردند.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در جشن نیمه شعبان، گفت: روایات از نبی مکرم است که نظریه مهدویت را بیان می‌کند و اگر یک روز هم از دنیا باقی نمانده باشد، مردی از فرزندان من برانگیخته خواهد کرد تا جهان را پر از عدل و داد کند پس از اینکه جهان پر از ظلم و جور شده و سخن از آینده‌ای به میان آورد که این آینده بهتر از گذشته است و سخن از یک اتفاق به میان آورد، این یعنی احتمال نیست و حقیقتی است که رخ خواهد داد.

او می گوید: نبی اکرم همچنین سخن از انسانی به میان آورد و یعنی آنچه رخ می‌دهد را انسان رقم می‌زند و سخن از فرزندش و اهل بیتش به میان آورد، یعنی مدعیانی در جای دیگر سخن می‌گویند دروغگو هستند. سخن از عدل و داد و قسط و عدل به میان آورد یعنی آن جهان، جهانی است که هر چیز در جای خودش قرار می‌گیرد و سخن از پایان ظلم و جور به میان آورد یعنی بشر بداند در عصر غیبت در چه تاریکی فرو می‌رود.

آیت الله ملک حسینی گفت: سخن از آخر الزمان مطرح کرد، آنگاه که فرمود حتی یک روز باقی نمانده باشد، باید آن روز خدای متعال به بشر نشان دهد که چه از دست داد و چرا برای چنان اتفاقی سریع‌تر تلاش نکرد.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، آخرالزمانی که در آن رخداد ظهور، خروج و قیام اتفاق خواهد افتاد و زمانی کوتاه نیست تا قیامت، زمانی بس طولانی است، اما تعبیر مبالغه آمیز نبی اکرم بر این است تا امروز، آن روز خدا اجازه داد ظالمان بتازند، فاسقان عیاشی کنند و هر چه آزادی برای شیطان بود به او داده شد اما پایانش خواهد رسید.

ملک حسینی می ،وید: روزگار سیطره آنچه که خدا به عنوان دین اسلام برای بشر انتخاب خواهد کرد فرا خواهد رسید و دین نبی مکرم توسط یکی از فرزندانش بر همه ادیان غلبه خواهد کرد.

او گفت: پس انسانی با شخصیتی ویژه در آخرالزمان خواهد آمد و پس از آنکه ظلم و جور جهان را فرا گرفت، آن را پر از عدل و داد خواهد کرد.

به گفته عضو مجلس خبرگان رهبری، این یعنی در انتظار چنین روزی بمانید، این یعنی اینکه او می‌آید نه اینکه متولد می‌شود، هست و دیده نمی‌شود و مفاهیمی چون غیبت و چون انتظار در این حدیث نبی مکرم بوده اما جالب است بدانید تمامی این مفاهیم را دشمنان بشریت مسخ کردند، تحریف کردند تغییر دادند.

او می گوید: وقتی فطرت بشر به انتظار یک اتفاق زیباست، همیشه با امید در انتظار این است که اگر رنجی می‌برد به راحت تبدیل شود، اگر مریض است به صحت تبدیل و اگر ظالمانی سیطره دارند به عمر آن ها و عمر تباه آن ها پایان داده می‌شود و کسانی بیایند که طومار این ها را در هم بپیچند.

ملک حسینی گفت: از طرفی اختیار از انسان گرفته نخواهد شد، پس انسان است که در سایه رهبری و مدیریت یک انسان بزرگ این اتفاق را رقم می‌زند اما با این فطرت مثل سایر مفاهیم فطری مبارزه شد. مگر کافران، ظالمان و فاسقان با فطرت توحیدی بشر مبارزه نکردند، مگر بشر با انحراف در مسیر خداجویی، خدا طلبی خدا پرستی روبرو نشد، مگر در مسئله نبوت انبیای دروغین نیامدند؟ مگر وحی الهی را تحریف نکردند؟ مگر پیام‌های انبیا را تحریف نکردند؟ کدام مفهوم دینی بود که به دست ظالمان تاریخ، حاکمان مستبد و عیاشان و خوش گذرانان تغییر نکرد؟

او می گوید: قصه مهدویت هم از این قاعده مستثنی نبود، در شخص او تحریف صورت گرفت، این تحریف گاهی نظری بود گاهی عملی، نبی مکرم گفته بود او کیست اما گاهی حدیث می‌ساختند تا ذهن بشر را به انسان‌های دیگر معطوف کنند.

ملک حسینی گفت: نبی مکرم فرموده بود نام او نام من است و کُنیه او کُنیه من است اهل سنت این حدیث را ساختند که نامش نام من است و نام پدرش هم نام پدر من است. در هیچ حدیثی در میان شیعه این نبود، اما می‌دانید همین را که ساختند چه فاجعه‌ای به بار آورد؟

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره فجایع جهان امروز گفت: در نظام حرامی که بچه یمنی چون چشمان سبز و موهای بوری ندارد، گویا انسان نیست که کشته می‌شود، گویا کسی نیست که از گرسنگی می میرد، در عربستان در یک منطقه شیعی ۸۱ تن را در یک روز اعدام می‌کنند، گویا اینان انسان نیستند.

او می گوید: نظام حقوق بشری که من و شما در آن بشر نیستیم و آن کسی که کرنش می‌کند، صورت سفید و چشم‌های سبزی دارد، بشر است، این نظام، نظام حرام و فسق است.

به گفته ملک حسینی، منجی، انسان بی سواد، بی دین و بازیگر به دردش نمی‌خورد و سرباز و افسر او باید انسانی باشد با شور و با علم، اندیشه ادب و اخلاق. پس باید آماده بود و باید زبانی پاک داشت تا بشر را به سوی امامت هدایت کرد نه زبانی مثل سیاسیون امروز ما که نسبت به رقبای سیاسی فحش و توهین از زبانشان نمی‌افتد. پس تطهیر کنید خودتان را، زبانتان را، اخلاق را، تا بتوانید ادعا کنید منتظرید.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه امروز کسانی اندیشه مهدویت و آخر الزمان را تحریف کردند، گفت: امروز بعضی از فیلم‌هایی که ساخته می‌شود تحت عنوان فیلم‌های آخرالزمانی برای تحریف آن است و آخرالزمان‌های متعددی را ایجاد کردند تا مفهوم آخرالزمان را مسخ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.