آمادگی آزمایشگاه خاک استان برای ورود به بازار‌های کشور عراق

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه گفت : آزمایشگاه خاک استان برای ورود به بازار‌های جدید از جمله پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی استان و برای حضور در بازار‌های کشور عراق آماده است.

علیرضا چراغی گفت : آزمایشگاه دارای ۷۳ نفر نیروی متخصص و فنی بوده که در بخش‌های فنی ستاد شامل مقاومت مصالح، ژئوتکنیک، کالیبراسیون، غیر مخرب، شیمی و در واحد‌های محلی و شعب به ارائه خدمات فنی و کیفی اقدام می‌کنند.

به گفته مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه آزمایشگاه استان با ۶ شعبه فعال در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، روانسر، اسلام آباد، سنقر، قصرشیرین و ۳۶ واحد محلی مستقر در سطح استان کرمانشاه حضور فعال و تاثیرگذاری در پروژه‌های ملی و استانی دارد.

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان پارسال موفق به ثبت ۶۵ هزار آزمایش فنی و تخصصی در پروژه‌های ملی و استان شد و نقش موثری در ارتقاء کیفی پروژه‌های استان داشت.

این آزمایشگاه پارسال موفق شد در ارتقاء کیفی بیش از ۸۰ درصد از پروژه‌های عمرانی استان حضور موثر داشته باشد و نقش آفرینی کند.

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه ارتباط تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی استان دارد، میزبانی از مدیران، معاونان و کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی استان، تشکیل جلسه و بررسی مسائل فنی پروژه‌های سطح استان در آزمایشگاه، انعقاد تفاهم نامه انجام کنترل کیفیت با برخی از دستگاه‌های اجرایی استان، حضور در پروژه‌های جدید در سطح استان از جمله اقدام ملی مسکن پتروشیمی اسلام آباد غرب، حضور فعال و موثر در جلسات شورای فنی استان، کمیته نظارت و کمیته مصالح استان، حضور فعال و شبانه روزی در پروژه‌های عمرانی استان و انجام کنترل کیفیت پروژه‌ها، تقویت بخش مطالعات ژئوتکنیک و عملیات صحرایی، ارائه آموزش مستمر به همکاران بخش‌های مختلف در اخذ پروانه پایه یک ژئوتکنیک، بتن و جوش از سازمان نظام مهندسی ساختمان از جمله برنامه‌های مستمر این آزمایشگاه در طول سال ۱۴۰۰ بود.

این آزمایشگاه دوره‌ها علمی و آموزشی مختلفی را پارسال برگزار کرد، این آزمایشگاه موفق شد بیش از چهار هزار و ۴۷۰ نفر- ساعت دوره آموزشی با عناوین مختلف را برای بالا بردن سطح علمی پرسنل و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار