توجه ویژه نمایشگاه اصفهان به فعالان تولید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: هدف گذاری نمایشگاه اصفهان در سال ۱۴۰۱، توجه به واحد‌های تولیدی و دانش بنیان است.

علیرضا مرتضوی گفت: تلاقی بهار و نوروز، پیام‌رسان آن است که باید مسیری نو آغاز کرد و با تجربه آنچه نیاز است، راه تازه‌ای را در مقابل خود گشود.

به گفته او سال ۱۴۰۱، از جنبه‌های بسیاری می‌تواند یک سال ناب، پر رونق و شکوهمند باشد، از سویی آغاز بهار را در نو شدن روزگار به نظاره نشسته‌ایم و از سوی دیگر، مبدأ و سرمنشأ هر فعالیتی است که می‌تواند به نتیجه برسد و همگان را از نتایج مثبت آن بهره‌مند کند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان می گوید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال ۱۴۰۱، اقدامات، برنامه‌ها، اهداف و مسئولیت‌های بسیاری را برای خود تعریف کرده است، این شرکت، با تمام توانمندی‌های انسانی، فکری و زیرساختی خود به دنبال آن است تا افق‌های جدیدی را پیش‌روی اقتصاد ایران‌زمین بگشاید.

 در سال جدید تلاش می‌کنیم اهمیتی بیش از گذشته برای ارائه توانمندی‌های بخش «تولید» کشور قائل شویم و شرکت‌های «دانش‌بنیان» را بیشتر از همیشه برای دستیابی به افق‌های تازه در بازار‌های جهانی یاری کنیم؛ اینگونه است که راه «اشتغال‌آفرینی» را هموار می‌کنیم و در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» مسیر‌های تازه‌ای را برای ثروت‌افزایی ایران عزیز ایجاد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار