به همت گروه های جهادی ستاد اجرای فرمان امام (ره)؛

۱۴ حمام و سرویس بهداشتی در مناطق حاشیه نشین گرگان ساخته می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در منطقه حاشیه نشین انجیراب شهر گرگان خبر داد.

سلمان زاده  گفت:  ۴ گروه جهادی در ساخت  سرویس بهداشتی و حمام در محله حاشیه نشین انجیراب گرگان مشارکت می‌کنند.

او گفت: ساخت این سرویس بهداشتی ها از روز‌های اول تعطیلات سال نو آغازشده و امیدواریم در روز‌های پایانی عید نیز به پایان برسد.

سلمان زاده می گوید: در این اقدام روزانه ۲۰ نیروی جهادی از قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه جهادی رضوی، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و خادمیاران رضوی استان همکاری می‌کنند.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در سال جدید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و اعلام شعار سال  این قرارگاه در کنار کار جهادی بخش اجتماعی و معیشتی، با برنامه ریزی صورت گرفته برای نقش آفرینی و تحقق شعار سال به کمک تسهیلگران برکت به بخش اشتغال آفرینی استان خواهد رفت تا بتوان مشاغل بیشتری را در روستا‌ها ایجاد کرد.

او گفت: قرارگاه جهادی خدمت رسانی این ستاد دارای ۵۳۰ گروه فعال جهادی و مردمی ثبت شده در سامانه احسان است و در سال ۱۴۰۱ سعی می‌کند با تخصصی کردن این گروه‌ها به موضوعات معیشتی، عدالت آموزشی، اشتغال، امدادی، مساجد و بانوان پرداخته و گوشه‌هایی از مشکلات مردم را مرتفع کند.

سلمان زاده می گوید: تمام نهاد‌های مردمی در استان مصمم‌تر شده اند تا با هماهنگی و هم افزایی و با بهره مندی از امکانات مردمی در کنار هم قرار گرفته و موجبات حل مشکلات مردم را فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.