رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

هسته مرکزی شهر اصفهان گنجایش تردد زیاد خودرو را ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: گنجایش تردد زیاد خودرو درهسته مرکزی شهر اصفهان وجود ندارد و مسافران و شهروندان با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: پارکینگ‌های عمومی و مکان‌های پارک حاشیه خیابان‌ها در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان در وضعیت اشباع قرار گرفته است و به همین علت گنجایش تردد زیاد خودرو در این محدوده وجود ندارد.

با توجه به افزایش قابل توجه حجم سفر‌ها به شهر اصفهان و بازدید مسافران از جاذبه‌های گردشگری، با ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر اصفهان مواجه هستیم و تقریباً در ساعات ظهر و غروب تردد در این محدوده با مشکل مواجه است.
عزیمت به مرکز شهر با استفاده از وسایل نقلیه عمومی
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان می‌گوید با توجه به ناکافی بودن فضا‌های پارک برای این حجم از خودروها، به مسافران و مراجعه‌کنندگان به هسته مرکزی توصیه می‌شود در راستای کاهش ترافیک در هسته مرکزی، خودرو خود را در پارکینگ‌های داخلی شهرستان پارک و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

به گفته او مترو و اتوبوس‌های شرکت واحد اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.