نقشه راه سال ۱۴۰۱ شرکت برمبنای تحقق شعار سال دنبال می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر به عنوان سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، نقشه راه شرکت امسال برمبنای تحقق این امر، دنبال می‌شود.

حمید رضا گلپایگانی گفت: در سال ۱۴۰۰ براساس خرد جمعی، همفکری و هم افزایی همکاران، با رویکرد پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای شرکت نسبت به ترسیم نقشه راه اقدام شد که طی مسیر آن نتایج ارزشمندی برای سازمان در برداشت.

به گفته او این نقشه راه در سال جاری نیز با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال نو، با بهره مندی ظرفیت‌های موجود شرکت و توانمندی‌های داخل کشور با جدیت و تلاش مضاعف دنبال خواهد شد.

گلپایگانی می‌گوید: در واقع حفاری مبداء فعالیت‌های عملیاتی و منشاء حرکت صنعت نفت است و ما به عنوان پیشران تولید می‌بایست تمامی توان خود را در جهت پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت و حفظ، نگهداشت و افزایش تولید بکارگیریم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مجموعه کارکنان شرکت لازم است با استفاده از تجارب، دانش فنی و تخصصی و با تدبیر و توکل در راستای پویایی سازمان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و کلان شرکت به نحو مطلوب جامه عمل بپوشانیم.

امسال بکارگیری تمام ناوگان حفاری، بازسازی، نوسازی و ارتقاء کیفی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری، تقویت ساخت داخل در راستای تولید دانش بنیان و کیفیت گرایی در دستور کار است که اجرای این نکات زمینه اشتغال را فراهم می‌آورد.

برچسب ها: شرکت حفاری ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار