پیرهادی خبر داد

تعبیه ۷۰ مخزن اضطراری آب در مناطق مختلف پایتخت

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: در مناطق مختلف شهر تهران ۷۰ مخزن اضطراری آب تعبیه شده و ۷۰ مخزن آب اضطراری دیگر ایجاد می‌شود.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: در حوزه آب و فاضلاب در مناطق ۲۱، ۲۲ و ۱۹ برنامه داریم در منطقه ۲۲ تهران عملیات عمرانی تصفیه‌خانه در محل آبشار را کلنگ زدیم تصفیه‌خانه‌ای که بیش از چند دهه معطل مانده بود شهرداری تهران ۶ هزار و ۸۰۰ متر زمین در اختیار آب و فاضلاب قرار داد. یکی دیگر از موضوعات مهم بحث تصفیه‌خانه محدوده خرگوش‌دره است.

به گفته پیرهادی، تفاهم‌نامه‌ای به امضاء رسید و قرار است در ماه‌های ابتدایی سال جاری کلنگ احداث تصفیه‌خانه محدوده خرگوش‌دره به زمین زده شود و ۶۰ هزار مترمربع زمین در اختیار آب و فاضلاب قرار گیرد. این تصفیه‌خانه بزرگ است و مشکل ۱۵۰ هزار شهروند را مرتفع می‌کند. با آب تصفیه هم می‌توان آبیاری درختان چیتگر و فضای سبز را انجام داد.

وی درباره ایجاد مخازن اضطراری آب در مناطق مختلف تهران گفت: ۷۰ مخزن اضطراری آب در مناطق مختلف ایجاد شده است تا شهروندان در مواقع بحران با مشکل آب آشامیدنی روبه‌رو نشوند. باید ۳۷۰ مخزن آب اضطراری داشته باشیم و در سال جاری ۷۰ مخزن آب اضطراری دیگر ایجاد می‌شود و تلاش می‌کنیم در این دوره مدیریت شهری مخازن آب اضطراری تکمیل شود تا اگر مشکلی پیش آمد از قبل پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده باشیم تا شهروندان در مواقع بحران دچار مشکل نشوند.

پیش از این، جعفر بندی شربیانی عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفته بود، طی بازدیدی که از محله عباس آباد شهر ری در منطقه ۲۰ داشتم، شهروندان نسبت به عدم رفع معضلات کانال فاضلابی که از میان این محله می‌گذرد، انتقاداتی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
همه خونه ها برای جلوگیری از آتیش سوزی بعد از زلزله یه کپسول آتیش نشانی 4 کیلویی تو خونه هاشون داشته باشن
آخرین اخبار