قدردانی از عوامل نمایش رادیویی مافگه

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از عوامل نمایش رادیویی «مافگه» به دلیل ارزش والای این اثر قدردانی کرد.

آقای افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در جلسه قدردانی از عوامل نمایش رادیویی «مافگه» که در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به کسب چندین رتبه برتر شده بود، به کیفیت و ارزش والای این اثر ماندگار اشاره کرد و گفت: این نمایش رادیویی با همکاری هنرمندانی، چون هوشنگ پورنظری، سینا میری و شهرام ثابتی است که توانست مثل یک تله تئاتر تلویزیونی، بسیار موفق و با کیفیت بدرخشد.

موسیقی این اثر ارزشمند همانند یک کنسرت حرفه‌ای با کیفیت و بسیار مطلوب بود.


بیشتر بخوانید


فیلمنامه بسیار عالی، تهیه کنندگی و کارگردانی و مدیریت خوب این نمایش، کیفیت صدابرداری بی نظیر، دکوپاژ و طراحی صحنه جذاب و هنرنمایی زیبای بازیگران این مجموعه همه در کنار هم باعث درخشش این نمایش در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

وظیفه اصلی رسانه، صدا و تصویر است و حال که یک کار صحنه‌ای و تئاتر در عالی‌ترین سطح جشنواره تئاتر، بین نمایش‌های رادیویی سراسر کشور به عنوان بهترین اثر انتخاب می‌شود، برای رسانه استانی ما بسیار قابل افتخار است.

رسالت صدا و سیما تهیه تئاتر نیست و نمایش‌های رادیویی با کمک افکت، آمبیانس، موسیقی و جلوه‌های صوتی تولید می‌شوند، اما وقتی نمایشی به صورت صحنه‌ای اجرا می‌شود یعنی این کار، بسیار با عظمت، حجیم و پر زحمت است و ما از این کار‌های کیفی و جشنواره‌ای حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

در پایان این نشست، مدیرکل مرکز از عوامل نمایش رادیویی مافگه که تندیس جشنواره و دیپلم افتخار «اثر برگزیده»، دیپلم افتخار «بهترین کارگردانی»، دیپلم افتخار «بهترین نویسندگی» و لوح سپاس «برترین بازیگری زن» را از آن خود کرده بود، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار