زلفی گل:

سرمایه‌گذاری در علم و فناوری مشکل اشتغال کشور را حل می‌کند

وزیر علوم گفت: سرمایه‌گذاری در علم و فناوری مشکل اشتغال کشور را حل می‌کند؛ بنابراین تمام کشور باید در این راستا حمایت های لازم را داشته باشند.

محمدعلی زلفی‌گل گفت: عمده‌ترین کاری که ما تلاش می‌کنیم در سال جدید انجام دهیم این است که شرایطی را ایجاد کنیم که افراد صاحب ایده، فرصتی برایشان ایجاد شود که بتوانند ایده خود را در میدان عمل آزمایش کنند و شرایط تبدیل شدن ایده به محصول قابل عرضه در بازار‌های داخلی و خارجی برای آنان فراهم شود.

 در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، موسسات شتاب‌دهنده را مستقر می‌کنیم و تسهیلات به آن‌ها می‌دهیم تا بتوانند افراد صاحب ایده را جذب و شرایطی ایجاد کنند که ایده‌های آن‌ها در مسیر تبدیل شدن به تولید قرار گیرد و در نهایت به شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شوند.

وزیر علوم با قدردانی از مقام معظم رهبری برای نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین گفت: مهمترین مشکل کشور در حال حاضر بیکاری است و مهمترین راهکار از بین بردن بیکاری و ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ لذا انتظار می‌رود همه‌ی کشور بسیج شوند و با حمایت‌ها و اختصاص امکانات به علم و فناوری مشکل اشتغال کشور را حل کنیم.

برچسب ها: فناوری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار