اجرای ویژه برنامه‌های ۱۲ فروردین در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های پاسداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در میعادگاه‌های نماز جمعه این استان خبر داد.

آقای انصاری با اشاره به اینکه همزمان با یوم‌الله ۱۲ فروردین، ۲۰ برنامه محوری شامل سخنرانی‌های تبیینی در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، گفت: تعدادی از این برنامه‌ها در شب یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد محوری استان به اجرا در می‌آید.

در روز ۱۲ فروردین نیز در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان علاوه بر قرائت بیانیه و اعلام همبستگی عمومی با نظام جمهوری اسلامی و بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اجرای برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برای پاسداشت این روز در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


یک ویژه برنامه تبیینی هم در مسجد جامع شهرکرد در شب ۱۲ فروردین و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

این مسجد یکی از پایگاه‌های مهم در شکل‌دهی تجمعات انقلابی مردم علیه رژیم شاهنشاهی در چهارمحال و بختیاری بود، از این رو تلاش شده است با برگزاری این ویژه برنامه، زمینه مرور خاطرات سال‌های به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بیان آن برای جوانان فراهم شود.

ترویج و تقویت نماد‌های هویت ایرانی و اسلامی، روشنگری برای نسل جوان در رابطه با ماهیت انقلاب، تجلیل از مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی و نقش سازنده مردم در شکل‌گیری انقلاب و تبیین اصل جدایی‌ناپذیری دین از سیاست از محور‌های اصلی برنامه‌های پاسداشت روز جمهوری اسلامی است.

برپایی پویش اهتزاز پرچم افتخار، آذین‌بندی معابر و سر در ادارات و مراکز فرهنگی و مذهبی، بهره‌مندی از ظرفیت نماز جمعه برای تبیین جایگاه ۱۲ فروردین به عنوان یکی از ماندگارترین وقایع تاریخ ایران اسلامی و اجرای ویژه‌برنامه این روز در برخی پایگاه‌های بسیج از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.