مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم ایران با گذشت ۴۳ سال از پیروزی و با وجود تحریم‌ها همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

آیت الله عبادی در مراسمی که به مناسبت هفته تکریم مساجد، گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران و رحلت آیت الله محمدی ری شهری در مسجد قبا بیرجند برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله محمدی ری شهری به ویژگی‌های شخصیتی این عالم ربانی پرداخت.

او گفت: مسجد اساس کار است و همه امور خیر از مسجد شروع می‌شود و مساجد باید هم از نظر ظاهری و هم معنوی دارای شرایط مناسب باشند تا همه بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

آیت الله عبادی گفت: در روز ۱۲ فروردین بیش از ۹۸ درصد از مردم ایران به جمهوری اسلامی رأی دادند و هنوز هم مردم در تمامی عرصه‌ها پایبند انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده است و آنان که حقیقت انقلاب را نمی‌دانند و انتظار نابودی آن را می‌کشند در نهایت خودشان نابود می‌شوند.

او گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و وجود چندین فتنه در سال‌های گذشته می گذرد، اما هنوز انقلاب اسلامی ایران پابرجاست و توطئه‌های دشمنان به شکل‌های مختلف خنثی شده است.

در پایان مراسم به مناسبت دهه تکریم و تعظیم مساجد، مسجد قبای مهرشهر توسط مسئولان و مردم غبار روبی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار