حسینی پور:

بخش عمده ای از مراجعات مردمی درگچساران موضوع اشتغال است

نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده ای از مراجعات مردمی این شهرستان ها به مسئولان موضوع اشتغال است.

سید ناصر حسینی پور روز پنجشنبه در جمع اهالی روستای نیمدور با اشاره به اینکه کشاورزی یکی ظرفیت های ایجاد فرصت های شغلی شهرستان های  گچساران و باشت است گفت: تلاش برای طرح های تامین آب زمین های کشاورزی از برنامه های مسئولان برای فرصت های شغلی جدید در این شهرستان هاست.

او با یادآوری این نکته که  با تلاش های انجام شده ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه گچساران و باشت در سال جدید پیش بینی شده می گوید: با تحقق این بودجه و تزریق به طرح های حوزه صنعت، کشاورزی،گردشگری و سایر طرح های در حال اجرای گچساران و باشت بتوان گام های بلندی به سوی اشتغال نیروهای جوان برداشت.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به آرزوی دیرینه مردم روستای بزرگ نیمدور برای تحقق راه ارتباطی آسان به این روستا و آبادانی دوباره زمین های کشاورزی این خطه اشاره کرد و گفت: تکمیل پل بزرگ در حال احداث بر روی رودخانه شاه بهرام از برنامه های جدی مسئولان است.

حسینی پور با یادآوری اینکه امسال هم مانند بخش عمده ای از سال های یک دهه گذشته از سوی رهبر انقلاب اسلامی با یک شعار اقتصادی اشتغال محور نامگذاری شده می گویو: اشتغال یک موضوع ملی است و محدود به شهرستان های گچساران و باشت نمی شود.

او به شعار امسال به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی»گفت: باید از همه ظرفیت های کشور برای اشتغال آفرینی استفاده کرد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش های حاضران درباره انتخاب مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد که بخش عمده ای از مسئولان در حال خدمت باقی مانده از دولت قبل هستند.

حسینی پور می گوید: به دلیل کمبود نیروهای اصولگرا در برخی دستگاه های اجرایی مدیران پیشین در راس دستگاه های اجرایی حضور دارند.

او با یادآوری وجود برخی چهره های توانمند، دیندار واخلاقمدار در برخی از طوایف گچساران و باشت گفت:درباره این نیروها باید فراجناحی عمل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.